• Ik werd echt even gek thuis, en ben toen naar buiten gegaan om even een heel stuk te lopen. Ik kwam aan bij een of ander stoplicht en wachtte netjes tot ie groen was. Verder had ik niet echt links of rechts gekeken, maar toen ik dus midden op de weg stond zag ik ineens 2 koplampen heel snel dichtbij komen met 2 politiebusjes erachter. Er werd dus iemand achtervolgd, en hij stopte niet. Ik had echt geen seconde langer moeten blijven staan of ik lag eronder. Echt serieus, ik stond zo hard te janken aan de rand van de weg. Ik space m nu nog. Zit helemaal te trillen :l


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ohgod.
    Ik ben echt blij dat je op tijd weg kon komen.
    Sterkte.<3


    effort never betrays you

    Ohh, dat is even schrikken blijf rustig drink wat en praat erover?


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben ook eens bijna overreden, maar toen was het mijn eigen fout. Ik kon de straat niet zien doordat er een vrachtwagen stond, en toen ik moest oversteken besloot ik gewoon -zomaar op gevoel- over straat te rennen. (ik was nog jong, ja.) Hehe, het ergste was dat de vrouw in die auto de directrice van de school was. o.O


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Ik ben ook eens bijna overreden, maar toen was het mijn eigen fout. Ik kon de straat niet zien doordat er een vrachtwagen stond, en toen ik moest oversteken besloot ik gewoon -zomaar op gevoel- over straat te rennen. (ik was nog jong, ja.) Hehe, het ergste was dat de vrouw in die auto de directrice van de school was. o.O

    Jeetje. Zij moet zich dan ook dood geschrokken zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Jeetje. Zij moet zich dan ook dood geschrokken zijn.

    Haha, inderdaad. Gelukkig leven we nog he (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad. Gelukkig leven we nog he (nerd)

    Idd!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is eng
    maar goed dat je optijd weg was

    ik bne 1x bijna aangereden en dat kwam doordat mijn vriendin zei wij hebben voorrang dus ik geloofde dat want ik woonde niet in die stad en zij wel wordt ik haast aangereden door een bus en zegt ze daarna sorry we hadden blijkbaar toch geen voorrang


    (Be)lieve in (you)rself