• Haaaaayy everybody x']
    Ik heb ooit een verhaaltje voor school moeten schrijven en die heb ik ook op Quizlet geze, hij heet 'De Oude Bioscoop' maar nu ben ik bezig het te herschrijven en probeer ik er ooit een boek van te maken. En nu wil ik graag weten wat jullie van het eerste stukje vinden. Here it comes:
    “Mevrouw Laster, let jij ook even op of heb je de behoefte om buiten je theekransje voort te zetten?” Horen we opeens de schelle stem van onze engels docent én mentrix, mevrouw De Vlaming door de klas roepen.
    Jennifer Laster – één van mijn twee beste vriendinnen – schudt haar blonde haren naar achteren en doet net alsof ze even heel diep nadenkt, dan zegt ze: “Ik geef de voorkeur aan het theekransje, maar ik denk niet dat dat de juiste keuze is, dus zal ik maar even gaan opletten.” Het klinkt alsof ze het meent maar Abbie (Abigail Hutsons, mijn andere beste vriendin) en ik weten wel beter. Zodra De Vlaming ons de rug toekeert zal Jenn weer verderkletsen.
    De Vlaming knikt tevreden, ze denkt (zoals zo vaak) dat alle leerlingen braaf doen wat ze zegt. Ze draait haar rug weer naar het bord, en ja hoor. Gelijk begint Jenn ons op een zachte toon op de hoogte te stellen van Jochem. Eén of andere jongen die ze dit gisteren heeft ontmoet.
    “Hij is echt zó cute. We hebben de rest van de middag aan de rivier gezeten, en hebben gepraat over vanalles en nog wat. Hij heeft belooft me te bellen en waarschijnlijk gaan we morgen naar de bios.” Besluit ze haar verhaal net op het moment dat de bel gaat die het einde van de les aankondigt.
    Terwijl andere klassen gehaast het volgende lokaal opzoeken, lopen wij op ons gemak met de rest van onze klas mee naar de kluisjes. Voor ons is de schooldag al afgelopen.


    alvast bedankt (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nobody's interested x']


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    klinkt goed!(Y)


    I need you like a heart needs a beat