• Omdat nu ineens alle stelling van de dag topics omhoog worden geschopt en ik me daar vreselijk aan irriteer.
    Nu mijn suggestie; Is het niet handig om om 12 uur 's nachts de stelling die geweest is, te sluiten en dan weer een nieuwe te plaatsen? Want het zijn niet echt stellingen van de dag meer, maar gewoon topics die steeds weer terug komen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Voor, of dat die andere stellingen (behalve de stelling van de dag) niet meer bij actieve topics worden geplaatst (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben geheel voor. Ik word er pisnijdig van dat er één iemand al die topics weer omhoog kickt. T_T


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Inderdaad, ik haat die stellingen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    I Agree!
    Echt zwaar irritant..


    La credenza è una medicina contro il timore

    VOOR! Al die stellingen van een maand geleden in de actieve topics.. *-*


    Hope goes lost but never dies.

    Voor, want al die stellingen die omhoog worden geschopt zijn écht heel irritant (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Optimistic schreef:
    Voor, of dat die andere stellingen (behalve de stelling van de dag) niet meer bij actieve topics worden geplaatst (:

    BAM, you're my hero!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Optimistic schreef:
    Voor, of dat die andere stellingen (behalve de stelling van de dag) niet meer bij actieve topics worden geplaatst (:


    effort never betrays you

    Stripe schreef:
    Ik ben geheel voor. Ik word er pisnijdig van dat er één iemand al die topics weer omhoog kickt. T_T

    Ja precies. 't word onoverzichtelijk in de actieve topics..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Voor. Fucking irritant.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja precies. 't word onoverzichtelijk in de actieve topics..

    Dat inderdaad ook. Maar het is ontzettend nutteloos om topics omhoog te kicken met alleen 'eens' of 'oneens'. Bovendien is het gewoon onwijs irritant.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Dat inderdaad ook. Maar het is ontzettend nutteloos om topics omhoog te kicken met alleen 'eens' of 'oneens'. Bovendien is het gewoon onwijs irritant.

    Idd. En het vervelende is nog, als 1 iemand bij al die stellingen een reactie plaatst, en andere zien dat allemaal in de actieve topics, gaan die ook weer reacties plaatsen waardoor ze steeds opnieuw blijven komen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.