• ik ga dus binnenkort verhuizen, maar ik wou niet naar een andere school, want de school waar ik nu op zit is gewoon geweldig, veel vrienden, lieve vriendinnen en vrienden, en sommige leraren vallen ook wel mee, ik heb echt een band met de klas waar ik in zit, maar mijn moeder die zei dat ik eerst gewoon nog op de oldeborg mag blijven, maar nu zit ze dus te zeggen dat ik waarschijnlijk wel naar een school in drachten moet, maar dat lijkt me dood eng, want ik kom in een klas, waar ik niemand ken, en ik moet helemaal opnieuw beginnen, maar aan de andere kant lijkt het me ook weer wel wat, nieuwe mensen leren kennen enzo, maar mijn moeder die weet het nog niet zeker, het kan dus zijn dat ik nog gewoon op de oldeborg blijf, maar het gevlieg lijkt haar niks, de hele tijd vanaf drachten naar leek, -waar mijn school is-
    wat zouden jullie doen ? ikweet het niet en ik zit er echt mee. ;$

    en heeft iemand hier ervaring mee ?


    Life is a beautiful struggle

    ag maidje tog waarom gaan jullie nou dan verhuizen?
    en ik zou gewoon op die school blijven (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hmm. Ik neem aan dat het verhuizen nog wel een tijdje duurt dus ik zou het schooljaar op deze school uit doen en dan naar een andere school? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nadineex schreef:
    ag maidje tog waarom gaan jullie nou dan verhuizen?
    en ik zou gewoon op die school blijven (krul)

    omdat mijn moeder daar goedkoper uit is fseu ? geen idee..


    Life is a beautiful struggle

    reyon schreef:
    Hmm. Ik neem aan dat het verhuizen nog wel een tijdje duurt dus ik zou het schooljaar op deze school uit doen en dan naar een andere school? (krul)

    waarschijnlijk gaan we in december al verhuizen, het huis is al bijna klaar, ze moesten het eerst helemaal verbouwen, alleen mijn moeder heeft het me nog niet zo lang geleden vertelt. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Ik zou nooit van school willen veranderen, maarja.
    Toen ik nog in de lagere school zat ben ik ook van school veranderd, toen dacht ik ook, 'Dat wil ik nooit doen'.
    Ik vond het toen wel leuk, want je leert inderdaad nieuwe leuke mensen kennen.
    Maar als je echt al een leuke klas hebt, is de kans natuurlijk ook weer niet zo groot dat als je van school verandert die even leuk gaat zijn enzo.


    effort never betrays you

    Elke dag met het openbaar vervoer is prima te doen, hoor! =D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    als je er kunt geraken met de bus ofzo zou ik gewoon blijven (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    omdat mijn moeder daar goedkoper uit is fseu ? geen idee..

    dat is heel erg egoïstisch zeg maar tegen haar dat je er op staat op je oude school te blijven en als je gaat verhuizen dat bus/trein kaart veel duurder is uiteindelijk dus dat ze beter hier kan blijven (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als je naar de Oldeborg kunt blijven gaan, dan zou ik dat vooral doen. Als het te ver reizen is, zou ik gewoon naar een school in Drachten gaan. Je vrienden kun je in het weekend nog wel zien en nieuwe vrienden zijn zo gemaakt. (":


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OHMYGEORG schreef:
    Elke dag met het openbaar vervoer is prima te doen, hoor! =D

    ja maar dan moet ik eerst met de bus naar drachten dan via drachten naar groningen en dan via groningen naar leek als het goed is.. en dat is heel veel geld.. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Speaker schreef:
    Als je naar de Oldeborg kunt blijven gaan, dan zou ik dat vooral doen. Als het te ver reizen is, zou ik gewoon naar een school in Drachten gaan. Je vrienden kun je in het weekend nog wel zien en nieuwe vrienden zijn zo gemaakt. (":

    als ik nieuwe mensen leer kennen waar ik nog nooit mee heb gepraat ben ik heel arrogant en bijdehand. (cat) en dat haat ik dus heel erg aan mezelf.


    Life is a beautiful struggle

    Gewoon op je oude school blijven, opnieuw beginnen is kut.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nadineex schreef:
    (...)
    dat is heel erg egoïstisch zeg maar tegen haar dat je er op staat op je oude school te blijven en als je gaat verhuizen dat bus/trein kaart veel duurder is uiteindelijk dus dat ze beter hier kan blijven (krul)

    k ga slim doen, ik ga tegen haar zeggen, jij wil verhuizen ik heb er niet voor gekozen dus dan zorg jij er maar voor dat je me naar school krijgt, en niet naar een andere school. :Y) tis dat mijn moeder nu aan het werk is.. anders kon ik dat zeggen.


    Life is a beautiful struggle

    reyon schreef:
    Hmm. Ik neem aan dat het verhuizen nog wel een tijdje duurt dus ik zou het schooljaar op deze school uit doen en dan naar een andere school? (krul)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    k ga slim doen, ik ga tegen haar zeggen, jij wil verhuizen ik heb er niet voor gekozen dus dan zorg jij er maar voor dat je me naar school krijgt, en niet naar een andere school. :Y) tis dat mijn moeder nu aan het werk is.. anders kon ik dat zeggen.

    Dat lijkt me idd verstandig ^^


    walking get's too boring, when you learn how to fly..