• Wejo, dat was raar!

    Wij hebben twee vogelhuisjes in onze tuin hangen, nu voor drie jaar of zo. Dus ik dacht, telkens als er vogels in gaan, komt er steeds meer 'nest' in en zo, dus dan is het straks nog té vol. Dus ik vroeg me af of we ze elk jaar moesten schoonmaken, en bleek dat het ook moest. Ik had wat info opgezocht op Google. (Best friend of mine.)
    Dus ik ging net de eerste halen, de 'mijne' want ik had hem gemaakt. Dus ik open zo voorzichtig het luikje, en hij zit echt heel erg vol. Allemaal mos, pluisjes, etc. Echt super schattig. Dus ik ga op onderzoek uit, en ik haal het dus zo'n beetje uit elkaar. Vallen er opeens twee eitjes tussenuit! Blijkt dat die eitjes van de bewoners van twee/drie jaar geleden zijn Ö Ze zijn dus soort van antiek : D
    Dus ik heb ze nu met wat mos in een glaasje gezet (':
    Maar goed. Ik ging dus de andere halen, die van mijn zus. Omdat we ze nooit in die zagen vliegen, dacht ik niet dat er iets in zou zitten.
    Ik kon er niet verder naast zitten.
    Ik open heel voorzichtig het luikje, vlieg eropeens een koolmeesje uit! Dus ik schrik me rot haha. Dat koolmeesje vliegt de hele woonkamer door en ik sluit alle deuren, behalve de serre-deur. Want anders komt ie nooit naar buiten haha. Dus wij proberen dat beestje te leiden en zo, en na ongeveer twee minuten vliegt ie eindelijk naar buiten.
    Nu hoop ik alleen wel dat ie weer terugkomt ): Denk het niet, helaas, maar vast nog wel anderen. (:
    Ik vind dat echt leuk hahaa.

    Nou ja, dat was het spannendste wat mij vandaag is overkomen, echt super grappig.
    Iemand anders ook zoiets meegemaakt? En zo niet, wat is er vandaag jou overkomen?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aaawh wat lief!
    En euhm... er is me niets overkomen ;d

    Haha. Ik zat vandaag gewoon thuis :Y)
    Ik ga dat bij ons vogelhuisje ook eens nakijken =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dat is egt lief zo een vogelhuisje :]


    They fell in love, didn't they?

    Cute <33
    mij is niks over komen vandaag D: haha


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik was aan het studeren en toen ging mijn gsm af en toen ging ik bellen met iemand en toen heb ik niet meer gestudeert en dat was ongeveer het spannendste wat mij vandaag overkomen is -_-'

    ik viel gewoon dood van de spanning, de angst verlamde mijn hart helemaal; zomaar stoppen met studeren, tsssss


    Change, the only good thing in this world.

    uhm nja wel een vogel die mijn kamer invloog via het raam, en aan de andere kant van de zolder geen idee hoe xD
    maar vandaag niet zoveel:P ik probeer me al de hele dag er toe te zetten om te leren, maar het wil niet echt lukken,,


    Never forget the things that make you smile

    aawh, ik vind mini vogels zo cute :').
    & vandaag waren me ouders weg, toen was ik bang omdat er allemaal rare geluiden waren :x.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    UNCOMMON schreef:
    Aaawh wat lief!
    En euhm... er is me niets overkomen ;d


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zijn die eieren dan niet verrot?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Awww.
    Ik denk niet dat ik zo al iets heb meegemaakt, haha.
    Ik heb alles gedaan behalve mijn huiswerk.:Y)


    effort never betrays you

    Er vlogen eens 2 duiven in de klas en damn wat waren ze wild!

    En een vogeltje wringt zich bij ons altijd op een wel heel bizarre plaats. Namelijk in de horizontale buis waaraan de wasdraad hangt, met een niet erg grote diameter weet de vogel er zich toch maar elke avond in te wringen! :'D Maar dat was in de zomer... en altijd rond hetzelfde uur. 8D Rond half tien 's avonds altijd! :') Was echt schattig!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 20:24 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Funeral schreef:
    Zijn die eieren dan niet verrot?

    Haha nee, anders had ik ze allang weggegooid. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    (...)
    Haha nee, anders had ik ze allang weggegooid. :Y)

    Maar dat zie je van de buitenkant ook niet. Je moet alleen zorgen dat je ze niet breekt, want dat stinkt (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    UNCOMMON schreef:
    Aaawh wat lief!
    En euhm... er is me niets overkomen ;d


    Hope goes lost but never dies.

    UNCOMMON schreef:
    Aaawh wat lief!
    En euhm... er is me niets overkomen ;d


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.