• Waarom is er altijd drama tussen een bepaalde vriendengroep ? en dan vooral als je nieuw bent. Hebben ze daar behoefte aan? Of willen ze gewoon interessant doen? Ja dat vraag ik me af want ik ben de drama zeg maar kotsbeu wat betreft in mijn vriendengroep van school.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 23:22 ]


    No regrets, just love

    mensen hebben nu eenmaal nood aan drama >.<


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb serieus in tijden geen drama gehad in ongeveer 2 jaar. Ben er echt wel blij mee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tja... drama is noodzakkelijk tussen vrienden.

    'Gewoon achter mijn rug over mijn zitten praten!'
    'Zij is echt irritant geworden.'
    'Tsss hij hoeft echt niet zo stoer te doen.'

    Ik ken het..


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik heb précies hetzelfde, dus ik leef mee. Al mijn vriendinnen kunnen niet met elkaar om, en elke dag is er wél iets. & daarnaast heb ik nog een hoop familie drama :x.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    In mijn vriendengroep valt dat reuze mee,er is wel eens ruzie of irritatie maar niets dat je echt drama kan noemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet ook niet hoe dat komt, maar sommige mensen dramaqueen'en al vanaf het minste. Je moet eens op in de bus luisteren naar die 'normale' gesprekken, ik heb me halfdood gelachen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Soulsavers schreef:
    Ik heb serieus in tijden geen drama gehad in ongeveer 2 jaar. Ben er echt wel blij mee.


    Ik heb ook niet echt drama met mijn andere vrienden. Maar de vrienden die ik op school heb zijn echt niet normaal. Een meisje weet echt alles van een paar mensen en zit ze te beloven dat ze echt niet zal vertellen bla bla. Maar na 2 dagen weet de rest van het 'groepje' het al. Ik kan er echt niet tegen of als je zo een keer iets vulgair hebt gedaan jeweetwel dat kan gebeuren op een feestje of als je iets hebt gedronken. Ze maken er een heel drama van terwijl het helemaal niet veel voorsteld. Wat heb jij een geluk seg hahah


    No regrets, just love

    Pyromanie schreef:
    Ik weet ook niet hoe dat komt, maar sommige mensen dramaqueen'en al vanaf het minste. Je moet eens op in de bus luisteren naar die 'normale' gesprekken, ik heb me halfdood gelachen.


    Oh dat ken ik. Ik heb ooit eens met een vriendin een extra luid helemaal verzonnen gesprek gevoerd. Je had die mensen hun gezichten eens moeten bekijken. Dat vergeet ik echt niet meer :D


    No regrets, just love

    Dat hangt af van je vriendengroep, denk ik.
    Nu heb ik het niet meer, maar een paar jaar terug waren er ook altijd grote ruzies.


    effort never betrays you

    Daarom vermijd ik zulke mensen. Zie je mij al zitten tussen de meiden die zich alleen maar bezighouden met dat typische meidengezeik, die onder de plamuur zitten en die echt, maar dan ook écht voldoen aan het steriotype van bitch? Ik niet.

    I just want straightout mensen. Je hoeft anderen ook niet te kwetsen ofzo, maar er kan best een middenweg zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Daarom vermijd ik zulke mensen. Zie je mij al zitten tussen de meiden die zich alleen maar bezighouden met dat typische meidengezeik, die onder de plamuur zitten en die echt, maar dan ook écht voldoen aan het steriotype van bitch? Ik niet.

    I just want straightout mensen. Je hoeft anderen ook niet te kwetsen ofzo, maar er kan best een middenweg zijn.


    Als ik eerlijk moet zijn, ik hang er zowat tussen. Ik kan soms ook wel wat roddelen hahah maar dat doe ik met de juiste mensen die ook hun mond kunnen houden. Maar als ik vind dat iemand erover gaat dan zeg ik dat ook meestal of ik houd gewoon mijn mond.


    No regrets, just love

    Als er zóveel drama is,is dat een teken dat het niet goed werkt,en moeten jullie je eerst maar eens afvragen of deze vriendschap het écht waard is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    heb ik ook en ik ben er ook klaar mee. ik geef om ze maar denk ook van nouja fock hun dan.

    Onze vrienden groep bestaat uit uhm; 7 meiden maar we hebben nooit drama. Misschien vooral omdat we elkaar alleen in de pauzes zien en omdat we allemaal heel erg op elkaar lijken qua karakter.


    it's so empty living behind these castle walls

    Goh, ik heb dat alleen gezien bij de overgang van basisonderwijs naar het secundair. Dat eerste jaar veranderde vele mensen. Maar van het 2e jaar tot nu -6e-, is er echt totaal geen drama.
    Maar ik woon in een boerengat, dat heerst vaak een andere mentaliteit dan in grootsteden. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury