• Joyce Brooks zit al een aantal jaren op zweinstein hogere school voor hocus pocus. Ze is best populair en iedereen kent haar. Maar dit jaar belooft een andere jaar te worden. Joyce wordt gevraagd voor een geheime opdracht die veel gevaarlijker is dan ze ooit gedroomd had. Ze krijgt brieven van een anoniemd persoon en door haar opdracht komt ze in een verzet te zitten. Maar haar vijand is slim en voordat ze het weet zit Joyce in een psychologisch kat-en-muisspelletje. Is Joyce wel sterk genoegt voor deze opdracht?

    rollen:
    1x beste vriendin. grizzly
    1x joyce's broer high
    1x bitch.Patronize
    2x meelopers estrellavida. Solitary

    invullen:
    rol:
    complete naam:
    leeftijd:
    afdeling:
    karakter:
    uiterlijk:
    Likes:
    Hates:
    Crush:
    Lievelings vak:
    hekelvak:
    Lievelings leraar:
    hekelleraar:
    hobby's:
    vol/halfbloed:
    extra?:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 18:05 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    niemand die ene rol wilt? Dat valt nou tegen


    "Ignite, my love. Ignite."

    rol: beste vriendin
    complete naam: Lauren Autumn
    leeftijd: 15
    afdeling: Ravenklauw
    karakter: lief, al wordt ze best pissed als je iets tegen haar vriendinne durft te zeggen of haar vriendje probeert in te pikken. ze is de trouwste vriendin en merkt meteen wanneer er iets mis is
    uiterlijk: -zie profielfoto- klein, met bruine, springerige krullen, kleedt zich vooral in jeansbroek, en heeft grijsgroen ogen
    Likes: vriendinnen, ijs, Cedric, school
    Hates: mensen die haar vriendinnen niet uit kunnen staan
    Crush: (lief van plz?) Cedric Diggory
    Lievelings vak: Bezweringen, transfiguratie, toverdranken
    hekelvak: waarzeggerij en voorspellend rekenen
    Lievelings leraar: banning en hagrid
    hekelleraar: die van waarzeggerij en smalhart
    hobby's: ijs eten, ...
    vol/halfbloed: modder ^^
    extra?:


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    rol: Bitch
    complete naam: Dimitria Stevens
    leeftijd: even oud als Joyce ofzo
    afdeling: zwadderig (of hoe je dat ok schrijft):9~
    karakter: Demi is snel op haar teentjes getrapt en kan behoorlijk boos worden als iemand blijft door zeuren terwijl zij overduidelijk gelijk heeft. En ze heeft net zo'n grote hekel aan buitenbeentjes die niet voor zichzelf op kunen komen als aan irritante en betweterige mensen. Ze lijkt heel hard maar haar écht vrienden weten wel beter. Ze kan heel lief zijn ook al heeft ze heel vaak de neiging om boos te worden en misbruik van iemand te maken.
    uiterlijk: Demi is niet extreem groot (zo tussen de 1.70 en 1.75) en heeft lang pikzwart haar met een kleine slag tot haar middel en fel groene ogen met zwarte spikkeld die er uit springen. Ze is niet egt de stuk van school ofzo maar ze is alles behalve lelijk. Ze heeft een klassieke rechte neus, een wat ronde gezicht en best wel bleke huid maar wat mooi afsteekt bij haar donkere haar en felle ogen.
    Likes: Draco:X Chocola, shoppen en roddellen.
    Hates: Betweters, school en gym(wacht ff hebben ze dat op zweinstein? doe anders zwekbal als ze dat niet hebben)
    Crush: Draco Malfoy (hoe heeft hij in het NL?? ik weet hier dus egt niks van afxD)
    Lievelings vak: Dat voorspellen met tee kopjes,, in welke HP was dat ook alweer??
    hekelvak: Dat ene vak met planten
    Lievelings leraar: Sneep... Sneep..Severus SneepxD
    hekelleraar: Euh bedenk maar zelf ofzo
    hobby's: Shoppen, sleepovers en iemands haar doen (ze kent veel kapsels)
    vol/halfbloed: Halfbloed, weet niet wat dat bij heksen in houdt maar het klinkt gewoon koel. Jij legt het wel nog eens een keertje uit.
    extra: Ze verzamelt haar accessoires en heeft er altijd wel eentje in zitten of het nou een strikje is of een gigantisch groot speldje.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Patronize schreef:
    rol: Bitch
    complete naam: Dimitria Stevens
    leeftijd: even oud als Joyce ofzo
    afdeling: zwadderig (of hoe je dat ok schrijft):9~
    karakter: Demi is snel op haar teentjes getrapt en kan behoorlijk boos worden als iemand blijft door zeuren terwijl zij overduidelijk gelijk heeft. En ze heeft net zo'n grote hekel aan buitenbeentjes die niet voor zichzelf op kunen komen als aan irritante en betweterige mensen. Ze lijkt heel hard maar haar écht vrienden weten wel beter. Ze kan heel lief zijn ook al heeft ze heel vaak de neiging om boos te worden en misbruik van iemand te maken.
    uiterlijk: Demi is niet extreem groot (zo tussen de 1.70 en 1.75) en heeft lang pikzwart haar met een kleine slag tot haar middel en fel groene ogen met zwarte spikkeld die er uit springen. Ze is niet egt de stuk van school ofzo maar ze is alles behalve lelijk. Ze heeft een klassieke rechte neus, een wat ronde gezicht en best wel bleke huid maar wat mooi afsteekt bij haar donkere haar en felle ogen.
    Likes: Draco:X Chocola, shoppen en roddellen.
    Hates: Betweters, school en gym(wacht ff hebben ze dat op zweinstein? doe anders zwekbal als ze dat niet hebben)
    Crush: Draco Malfoy (hoe heeft hij in het NL?? ik weet hier dus egt niks van afxD)
    Lievelings vak: Dat voorspellen met tee kopjes,, in welke HP was dat ook alweer??
    hekelvak: Dat ene vak met planten
    Lievelings leraar: Sneep... Sneep..Severus SneepxD
    hekelleraar: Euh bedenk maar zelf ofzo
    hobby's: Shoppen, sleepovers en iemands haar doen (ze kent veel kapsels)
    vol/halfbloed: Halfbloed, weet niet wat dat bij heksen in houdt maar het klinkt gewoon koel. Jij legt het wel nog eens een keertje uit.
    extra: Ze verzamelt haar accessoires en heeft er altijd wel eentje in zitten of het nou een strikje is of een gigantisch groot speldje.




    jij en grizzly hebben de rol


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet nu gaan hockeyen dus ik heb geen tijd om dat lijstje in te vullen, maar ik zou graag de rol van Joyce's broer willen (cat) de lijst met dingen komt nog!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    Ik moet nu gaan hockeyen dus ik heb geen tijd om dat lijstje in te vullen, maar ik zou graag de rol van Joyce's broer willen (cat) de lijst met dingen komt nog!


    oke is goed. dan wacht ik nog even met die in te vullen


    "Ignite, my love. Ignite."

    rol: Meeloper
    complete naam: Estrella Quanta Vida
    leeftijd: 14
    afdeling: Zwijnstein
    karakter: Ze is zich compleet bewust wie ze is. Ze is het meisje met de grote bek! Ze wil anders zijn! Mensen die enkel het zelfde zijn pest ze weg. Iedereen denkt dat ze mee loopt maar dat doet ze niet. Het enige wat ze wil is verandering! Ze heeft veel mee gemaakt. Zo kwam haar vader om in een gevecht met voldemord
    uiterlijk: Ze heeft kort zwart har met rode lokken er in. Ze is 1.70 en best mager
    Likes: Alles wat anders is
    Hates: Mensen die niet accepteren dat zij is wie ze is!
    Crush: Nobody
    Lievelings vak: Zwarte kunsten
    hekelvak: Heeft ze niet ze is erg leergierig en erg sterk
    Lievelings leraar: Sneep
    hekelleraar: Perkamentes
    hobby's: Zwerkbal, en aparte dingen uit proberen. Zelf spreuken proberen en kijken wat de werking is. Maar heel erg vaak gaat dat fout!
    vol/halfbloed: Vol bloed
    extra?: Ze kan simpel bitchy reageren, en weet iedereen af te blaffen Iedereen denkt dat ze -Meisje dat hoofdpester is- helpt maar eigenlijk hebben hun al jaren lang ruzie! Als je iets zegt over haar vrienden of familie, gaat ze haar toverstok gebruiken en haalt alles met je uit! Ze is een week geschorst omdat ze iemands bloedsomloop sterk verstoorde, en die gene in levensgevaar kwam. Maar niemand weet dat dat meisje de hoofdpester zegmaar is!

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 14:03 ]

    EstrellaVida schreef:
    rol: Meeloper
    complete naam: Estrella Quanta Vida
    leeftijd: 14
    afdeling: Zwijnstein
    karakter: Ze is zich compleet bewust wie ze is. Ze is het meisje met de grote bek! Ze wil anders zijn! Mensen die enkel het zelfde zijn pest ze weg. Iedereen denkt dat ze mee loopt maar dat doet ze niet. Het enige wat ze wil is verandering! Ze heeft veel mee gemaakt. Zo kwam haar vader om in een gevecht met voldemord
    uiterlijk: Ze heeft kort zwart har met rode lokken er in. Ze is 1.70 en best mager
    Likes: Alles wat anders is
    Hates: Mensen die niet accepteren dat zij is wie ze is!
    Crush: Nobody
    Lievelings vak: Zwarte kunsten
    hekelvak: Heeft ze niet ze is erg leergierig en erg sterk
    Lievelings leraar: Sneep
    hekelleraar: Perkamentes
    hobby's: Zwerkbal, en aparte dingen uit proberen. Zelf spreuken proberen en kijken wat de werking is. Maar heel erg vaak gaat dat fout!
    vol/halfbloed: Vol bloed
    extra?: Ze kan simpel bitchy reageren, en weet iedereen af te blaffen Iedereen denkt dat ze -Meisje dat hoofdpester is- helpt maar eigenlijk hebben hun al jaren lang ruzie! Als je iets zegt over haar vrienden of familie, gaat ze haar toverstok gebruiken en haalt alles met je uit! Ze is een week geschorst omdat ze iemands bloedsomloop sterk verstoorde, en die gene in levensgevaar kwam. Maar niemand weet dat dat meisje de hoofdpester zegmaar is!





    je hebt de rol


    "Ignite, my love. Ignite."

    rol: meeloper met Sevdaaa
    complete naam: Shannen Speller
    leeftijd: 15/16 D: ik voel me jong :P
    afdeling: zwijnstein
    karakter: Sterk, loyaal, lief tegen de mensen die ze mag, enthousiast, nieuwsgierig, behulpzaam, doelgericht, beschermend tegen over vrienden, doorzetter, zorgzaam, sociaal zogoed(:?
    uiterlijk: Donker bruine ogen blond/wit lang haar 1.67
    Likes: Bijna alles behalve zwadderig
    Hates: Draco
    Crush: Nobody
    Lievelings vak:
    hekelvak:
    Lievelings leraar:
    hekelleraar: Sneep
    hobby's:
    vol/halfbloed: halfbloed
    extra?: BEGIN! ;'D


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Hier is ie!
    rol: Joyce's broer
    complete naam: John Brooks
    leeftijd: twee jaar ouder dan Joyce
    afdeling: Griffoendor
    karakter: John is een erg slimme, maar ook brutale jongen. Hij zet altijd een grote mond op tegen leraren en kan geen geheimen bewaren. Hij heeft een paar goede vrienden met wie hij buiten de lessen omgaat, en samen treiteren ze altijd eerstejaars of een jongen uit hun eigen jaar, die nogal klein is voor zijn leeftijd. John is erg populair en ook zeer geliefd bij de meisjes, waardoor hij ook bijna nooit single is. Hij is niet erg te vertrouwen, maar voor zijn zusje gaat hij door het vuur. Hij steunt haar met alles wat ze onderneemt, zelfs al is hij het er niet mee eens. Verder heeft ook John zo zijn onzekere kanten, die vrijwel altijd overschaduwd worden door zijn lef en drang naar aandacht. Niemand mag hem echt, behalve Joyce, maar allemaal hebben ze wel respect voor hem.
    uiterlijk: 1.80 meter, halflang bruin haar met groene ogen, erg knap en kijkt arrogant uit zijn ogen. Hij is slank en atletisch gebouwd, komt voornamelijk door zijn vele uurtjes Zwerkbal per week.
    Likes:Zwerkbal, zijn vrienden.
    Hates:School/huiswerk, Zwadderich en dan vooral Draco, andere mensen die brutaal tegen hem zijn.
    Crush:Heeft hij niet
    Lievelings vak: Bezweringen, hij haalt daar altijd de hoogste cijfers zonder er iets voor te doen
    hekelvak:Transfiguratie
    Lievelings leraar:Perkamentus
    hekelleraar:Anderling, ze laat hem altijd nablijven
    hobby's:Zwerkbal, eerstejaars pesten, lawaai maken in de leerlingenkamer.
    vol/halfbloed: volbloed
    extra: John ziet eigenlijk heel slecht maar hij vertikt het om een bril te dragen. Verder is hij heel erg kundig met zijn toverstaf.
    Aah, ik ben de laatste, dus uhm, laten we maar beginnen! :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.