• Mijn vriend vroeg onlangs wat mijn perfecte romantische avond zou zijn. Ik wist eerlijk gezegd niet zo snel wat te antwoorden. x’D
    In ieder geval, wat zou voor jullie een romantische avond zijn?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kaarslicht? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kaarsen, heel veel kaarsen en samen op de bank zitten en een film kijken. Absoluut géén ouders. Daarna bij elkaar slapen of wat daar ook aan vooraf gaat. Maar eer 't bij mij zo ver is...


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Kaarsen, heel veel kaarsen en samen op de bank zitten en een film kijken. Absoluut géén ouders. Daarna bij elkaar slapen of wat daar ook aan vooraf gaat. Maar eer 't bij mij zo ver is...


    Precies wat ik ook in gedachten had :'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Romantisch uit eten en daarna thuis een filmpje kijken. Of uit eten en daarna een strandwandeling!(H)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Lekker eten in een restaurant, een wandeling maken in de nacht en dan bij elkaar gaan slapen?
    Haha, oké.
    Ik weet het eigenlijk niet.
    Er hangt te veel af van hoe je je op dat moment voelt en dat bepaal je nogal moeilijk.(krul)


    effort never betrays you

    Een strandwandeling 's nachts en daarna een beetje in het water..


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    's Avonds door de sneeuw wandelen en dan lekker samen douchen en een (romantische) film kijken in bed.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sniper schreef:
    Kaarsen, heel veel kaarsen en samen op de bank zitten en een film kijken. Absoluut géén ouders. Daarna bij elkaar slapen of wat daar ook aan vooraf gaat. Maar eer 't bij mij zo ver is...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tegen elkaar op de bank, film kijken -een romantische- en dan stieken... youknow, en dan naar boven en dan BIG TIME.

    oke nee. nou, jewel toch.


    I live for the applause, you will die for it.

    's Avonds in de sneeuw wandelen, aan een barretje buiten iets drinken, dan thuis zonder ouders bij kaarslicht samen dineren en vervolgens, eh, samen slapen :3
    Man, nu wil ik echt terug een vriendje :')

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 19:47 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    idunno?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Een avond, achter tv, chocomel in mijn linkerhand, lotje in mijn rechterhand, en dan.. moet men me verklaren dat ik de lotto heb gewonnen. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Men, ik word hier vet emo van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sid schreef:
    's Avonds in de sneeuw wandelen, aan een barretje buiten iets drinken, dan thuis zonder ouders bij kaarslicht samen dineren en vervolgens, eh, samen slapen :3
    Man, nu wil ik echt terug een vriendje :')

    (Y)
    That's what I've been thinking.


    No growth of the heart is ever a waste

    in een korenveld gaan zitten of beekje, en zien hoe de zon ondergaat, hand in hand langs enge wegjes wandelen lmaar niet bang zijn en dan thuis BIG TIME en nadien dat hij zegt dat hij van je houdt.

    of nee, het beste aan romantische avonden zijn denk ik 's ochtend wakker worden in zijn armen ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.