• Misschien herinneren jullie je dit topic nog wel. Naja t gaat nu fer sure al weer wat beter met die vriendinnen enzo, met die jongen die ik leuk vind gaat t nog altijd hetzelfde en met de jongen die mij leuk vind ben ik helemaal klaar.
    Ik besloot niet meer op zijn smsjes te reageren maar hij bleef volhouden dus ik dacht oké ik sms hem terug: ja ik zit over mn abo heen dus ik sms niet terug. Naja hij bleef me elke dag minstens 4 smsjes sturen met vragen erin dus niet zomaar van ik meld even wat maar gewoon van die smsjes van: IK WIL DAT JE GVD NU ANTWOORD! Naja ik negeerde het maar hij bleef maar smsen ik werd er gek van. Telkens als ik op hyves kwam ging ie daar tegen me praten enzo. Naja vandaag had ie me gebelt precies toen mijn pauze begon, heel toevallig dus. Ik zag het onder gym en ik had er echt genoeg van. Hij dringt zich aan me op vind me leuk wil met me afspreken en hij heeft gewoon niet door dat ik het echt niet wil. Naja twee vriendinnen smsen hem terug: ''Dude hier spreken j en j namen Renée zeggen wij: rot alsjeblieft op. Dankjewel. Liefs''
    Naja hij regaeert iniedergeval niet meer en ik hoop dat t zo blijft. Want ik had gedroomd dat hij me helemaal ging stalken en bedreigen nadat ik zo'n smsje had gestuurd. Dus laten we maar hopen dat t hiermee klaar is;D
    Dat wou ik even melden ;p

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Dude wat een stalker. Creapy gast D:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Okee, die dude vind ik eng .__.

Hope goes lost but never dies.

Nightshade schreef:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Nightshade schreef:

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Eindelijk.^^

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Wow, beetje vreemde manier om te laten zien dat je iemand leuk vind O_O

ars moriendi

Nightshade schreef:

Hij is ook eng haha hij is vanavond in mn woonplaats ik ben kapot bang dat ie weet waar ik woon en naar me toe komt ofzo;$

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Hush schreef:
    Eindelijk.^^

Hahah ja dat ie me belde precies dat ik pauze had vond ik wel toevallig en toen had ik zoiets van: help, dit is niet goed.

Outside schreef:
    Wow, beetje vreemde manier om te laten zien dat je iemand leuk vind O_O

Hahaha, ja had hij t zelf maar door. Hij is echt angstaanjagend ik kan er echt niet tegen als jongens zich opdringen ik voel me echt in de gaten gehouden.

Ja, ontzettend irritant zulke dingen ><

Ik heb zo'n gast op de msn die alleen maar dingen zegt als 'barbecue!' of 'Samantha (l) en dan áltijd vragen hoe het met me gaat. En dus ik negeren want ik had wel wat beters te doen. Zegt die gast: WAAROM NEGEER JE ME GODVERDOMME? Dus ik weer niks zeggen want anders zou ik hem laten winnen. Maar je moest es weten hoe groot de neiging was om hem de huid vol te schelden.

Echt, als je irritant wil doen, zoek dan verdomme een spiegel op en laat mij met rust.

No growth of the heart is ever a waste

Blijven negeren :Y)
    Veel succes (flower)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Nightshade schreef:

effort never betrays you

Duude ik heb nooit last van zo'n gozers.
    Als die denken dat ze mij kunnen bedreigen zouden ze het eens zien.
    Gewoon je mond open doen. Roep hem tot orde. Schreeuw als het moet dat het tijd wordt dat hij een vriendin zoekt die iets in hem ziet en hem niet alleen als een zielige aap ziet zoals jij. Zeg dat het moest eindigen ofdat hij eronder zal leiden. Zielige smsjes worden graag gelezen door roddelpers en hij wil toch niet de status van loser?

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

Klinkt als iemand die uit mijn verhalen gestapt kan zijn. :'D
    Maarja, beste manier in deze situatie inderdaad -lijkt me- en nu maar hopen dat 't stopt.:Y)

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Tsss, stalkers zijn triest. En dan bedoel ik stalkers die echt overal door gaan zodat het gewoon echt niet meer leuk is.