Ik besloot niet meer op zijn smsjes te reageren maar hij bleef volhouden dus ik dacht oké ik sms hem terug: ja ik zit over mn abo heen dus ik sms niet terug. Naja hij bleef me elke dag minstens 4 smsjes sturen met vragen erin dus niet zomaar van ik meld even wat maar gewoon van die smsjes van: IK WIL DAT JE GVD NU ANTWOORD! Naja ik negeerde het maar hij bleef maar smsen ik werd er gek van. Telkens als ik op hyves kwam ging ie daar tegen me praten enzo. Naja vandaag had ie me gebelt precies toen mijn pauze begon, heel toevallig dus. Ik zag het onder gym en ik had er echt genoeg van. Hij dringt zich aan me op vind me leuk wil met me afspreken en hij heeft gewoon niet door dat ik het echt niet wil. Naja twee vriendinnen smsen hem terug: ''Dude hier spreken j en j namen Renée zeggen wij: rot alsjeblieft op. Dankjewel. Liefs''
Naja hij regaeert iniedergeval niet meer en ik hoop dat t zo blijft. Want ik had gedroomd dat hij me helemaal ging stalken en bedreigen nadat ik zo'n smsje had gestuurd. Dus laten we maar hopen dat t hiermee klaar is;D
Dat wou ik even melden ;p
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.