Voor mijn opleiding verpleegkunde moet ik nog 2 tentamens halen voor mijn P(propedeuse), wanneer ik deze 2 tentamens dit schooljaar niet haal word ik van de opleiding gekickt(niet dat ik daar over in zit), maar het punt is dat ik nu wel eens van de 2 k*t toetsen af wil zijn.
Ik ploeter voor één tentamen al ruim een jaar om hem te halen, maar steeds haal ik het net niet..
Dit tentamen gaat over de stelsels in het lichaam, denk hierbij aan het circulatiestelsel, spijsverteringsstelsel en zenuwstelsel. Ik ben al 4x gezakt voor dit tentamen en het ik wil nu dit tentamen wel halen!
Van de hoofdstukken heb ik samenvattingen gemaakt en lees dit keer op keer door en stel er mezelf vragen over.
Daarbij heb ik nog een tentamen dat ik ook moet halen voor mijn P. Dit gaat over de psychiatrie. Op het eerste gezicht denk je: 'Iell, psychiatrie?' Ja psychiatrie, opzich een best leuk vak, maar het tentamen is moeilijk omdat het ja/nee vragen zijn. Dus het is altijd 50 - 50
Hoe leren jullie voor jullie tentamens/toetsen, waarbij je moet denken aan de grootte van een boek van zo'n 250 pagina's ?
La credenza è una medicina contro il timore