Die meeting in Rotterdam. Ik wil echt zoooo graag gaan! Niet alleen puur om het meeten. Maar dan kan ik er ook eens tussen uit! Altijd dat gezeik aan mijn kop! Mijn vriendinnen die om niks ruzieen, en mij dat dan weer op laten klaren! Mijn ouders die zeiken dat ik uren achter de PC zit. Die mensen bij mij in de klas die mij niet willen begrijpen.
Ja ik wil gewoon weg! De stad uit! Gewoon voor eventjes! Dat lijkt mij de idiale kans! Gewoon weer ff lol maken zonder zorgen!
Maar mijn moeder zegt nee. Nou sorry hoor. Rotterdam, Tilburg? Whats the diffrent?! Wat kan er met mij gebeuren als ik met een groep van 16 mensen ben wat niet met mij kan gebeuren als ik met mijn OPA is Rotterdam én Amsterdam ben? Nou sorry dat ik het zeg maar daar klopt niks van!
Gaan zal ik zowiezo met of zonder toestemming ik haar wel zo'n klein railrunnertje die zijn iets van 2,50 -Dat is alles wat nog op mijn rekening staat-
Ik kijk wel hoe ze reageert. Maar ik ma wel door heel Noord-Brabant reizen metmensen van internet, maar niet een dagje met 16 personen naar Rotterdam. Like klopt niks van! Om het nouz o sneaky te doen enzo, nee! Ik loop gewoon de deur uit. Waar ze bij zijn. Anders word het alleen maar erger. Plus dat sneaky doen werkt toch niet. Ik zal dan wel wat eerder naar huis gaan als de rest maarja.
Wat zouden jullie doen? En hoe kan ik haar alsnog overtuigen?
Xx
Wazaa overtuigt ikke amg
[ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 20:41 ]