OMg, ik ben pist ><
Mijn vader en zijn vriendin zijn echt al een tijdje op huizen jacht. Met het exuse ''dat vinden we leuk om te bekijken''
Nu kon ik daarnet binnen, van een week bij me moeder. zijn ze op internet aan het kijken en shit. dus ik vraag of ze echt van plan zijn te verhuizen. zecht me vader ''ja mischien wel.''
Maar ik wil helemaal niet weg hier. Ookal is het in de beurt of weet ik veel wat. ik ben na 3 jaar eindelijk gewent aan mijn kamer. aan de gesloopte Badkamer en het feit dat als ik op de wc zit naar een rommelhok kijk. -ja mijn vader doet lang over klussen-
En ik voel me in dit huis lang niet zo op me gemak als bij me moeder thuis. het huis waar ik al heel mijn leven woon. maar hier wil ik ook niet weg.
Ik vind het bijna leuk om elke dag 6 trappen op en af te moeten, en het stuur van mijn fiets in me maag te hebben als ik hem uit de kelder moet halen...
Maar wie houd er rekening met mij., juist ja niemand. en dat doet nooit iemand!
Het is nog niet vast dat we gaan verhuizen, maar het zit er dik in.
en dan moet ik straks weer 4 jaar in een bouwval gaan zitten..
en maar roepen dat ze geen geld hebben en dat ik darom nooit iets krijg. maar wel een villa willen kopen. vlikker op.
ik ben het zat.
ik zweer als mijn vader wilt verhuizen zonder mijn mening te willen weten, ga ik definitief bij me moeder wonen
en nu moet ik janken ><
Sorry, moest ik gewoon even kwijt., ;x
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''