• ik ga binnekort verhuizen van ameland naar neubörger in duitsland en ga ik dus ook naar een andere school in emmen. en nu wil ik wel eens weten of er hier ook mensen zijn die in emmen naar school gaan. en zoja, welke school ligt het dichst bij de skatebaan(lol), en welke school is het gezeligst

    XX PP


    I Just Love Pissing People Off

    o: ?


    They fell in love, didn't they?

    Emmeeeeeennnnnnnn. Ik woon in Emmen, en ik zit op School naar Emmen. x'D
    Skatebaan, ehm, eigenlijk maakt dat niet veel uit, maar ik denk Het Esdal College. Ik zit zelf op het Carmel College, maar ik ken hier op Q wel mensen die op scholen in Emmen zitten.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik niet, maar veel plezier (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Emmen rules :Y) My shopcity(H)

    Gheghe, goeie vraag, k ken wel namen, maar daar houd mee op, k ben er alleen maar in vrije weekende en vakanties :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik woon in emmen en ga ook naar school in emmen, Carmel college, maar de school het dichtsbij de skatebaan zou Esdal zijn denk ik, ik weet niet of dat ook de gezelligste is :$


    Everything is worse without music.

    danke zeer voor de reacties
    gelukkig kan ik binnenkort ook nog even op de scholen langs:P


    I Just Love Pissing People Off

    Ik moet 's ochtends 5 min fietsen xD

    Ik zit ook in Emmen op school. Ik zou niet naar het Esdal gaan, kan je wel wat verhalen in een PB sturen.. Ik ben nu zelf bezig om te veranderen naar het Hondsrug College. En de skatebaan in Emmen is niets, alleen maar alto's die blowen en zuipen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'