• Ja, ik heb al een tijdje last van acne (puistjes) op mijn schouderbladen en ik wil er graag vanaf! Ik heb al vanalles geprobeerd. Ik heb clearasil gebruikt en scrub, ik heb tandpasta erop gedaan om het uit te laten drogen, ik heb zeep geprobeerd en van die reiniging middeltjes, maar het gaat gewoon niet weg! Bij clearasil en de scrub werd het steeds erger, bij tandpasta was er geen effect en met zeep en die reinigings producten werd het wat minder, maar het was niet helemaal weg. Wat kan je er tegen doen dat wel helpt? Heeft iemand anders hier ook last van? Of weet iemand een oplossing?

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Wachten tot je weer uit de puberteit bent? (:

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Goed wassen en minder vet eten.

your eyes are like stars in the night.

Ik heb er alleen last van op mijn gezicht en gebruik reinigingsbrol. Maar ik heb acne door een of andere ziekte die ik heb waardoor ik die nooit volledig zal kwijt geraken. --'

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Augustana schreef:
    Wachten tot je weer uit de puberteit bent? (:

Acne komt niet alleen voor in de puberteit. :'3
    Je kunt het laten lazeren, dat heeft het meeste succes.
    Maar dat is behoorlijk prijzig. (:
    En eventueel microdermabrasie.

A decision I will regret, until my dying breath.

Mijn zus had dat ook, en is toen naar de huisarts gegaan, heeft zalfje gekregen en dat werkte. :3

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Gewoon wachten tot het overgaat. Iedereen heeft dat in de puberteit. Eigenlijk is het enige wat helpt elke dag goed wassen met water. Ga vooral geen hokipokimiddeltjes zoals clearasil ofzo gebruiken.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Soulsavers schreef:
    Mijn zus had dat ook, en is toen naar de huisarts gegaan, heeft zalfje gekregen en dat werkte. :3
    Men, ik kan daar zo om stressen he. Iedereen kan lekker makkelijk naar de dokter gaan voor genante dingen en dan moet ik weer een dokter hebben die tegelijkertijd ook mijn buurman is en waar we veel contact mee hebben. Not fair! (cat)

it's so empty living behind these castle walls

Als je gewoon gezond eet/minder vet. word het minder, ik heb daar ook wel eens last van, vooral wanneer ik heel vet eet. :Y)

Everything is worse without music.

Inderdaad, gewoon naar een dermatoloog gaan ofzo. Betaal je wel de hoofdprijs voor een zalfje, maar die dingen werken gegarandeerd!

It's time to be happy again.

Stripe schreef:
    (...)
    Acne komt niet alleen voor in de puberteit. :'3
    Je kunt het laten lazeren, dat heeft het meeste succes.
    Maar dat is behoorlijk prijzig. (:
    En eventueel microdermabrasie.

Nee natuurlijk niet, lol. Maar ik zag dat ze 14 is, dus misschien komt het dus wel door de puberteit. Who knows (:

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Aanstippen met alcohol zodra je ze voelt opkomen. Alcohol droogt uit. Wel gewoon zo´n potje van de Kruidvat, eah. Niet de drank.

Bored.

Entity schreef:
    Inderdaad, gewoon naar een dermatoloog gaan ofzo. Betaal je wel de hoofdprijs voor een zalfje, maar die dingen werken gegarandeerd!

Haha, die hebben bij mij nog nooit gewerkt. Gewoon oma´s trucjes werken het beste én zijn goedkoop.

Bored.

Augustana schreef:
    Wachten tot je weer uit de puberteit bent? (:[/quote

Maar het ziet er niet echt fris uit :S

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.