Ik vind iemand heeeeel leuk, en nja we zijn wel een soort van "bezig" zeg maar. En gisteren belde hij me na een smsje met de vraag of ik bleef slapen, nou hij is 4 jaar ouder dan ik dus dat zou ik nu nog niet voor elkaar krijgen bij mijn ouders aangezien we nog niks hebben. Dus ik zeg gewoon eerlijk dat mijn ouders dat nietzo tof zouden vinden en dat ik cursus had voor mijn werk. Nou dat vond hij jammer maar hij begreep het en deed heel lief. Hij liet me beloven een smsje te sturen als ik klaar was met die cursus. Dus na die cursus stuur ik hem een heel lief smsje... geen reactie. Nou ik laat mijn telefoon aan staan 's nachts voor het geval hij zou bellen (doet hij wel vaker) maar niks... Stuur ik vanmorgen een smsje met de vraag hoe het ging gewoon heel randome, geen reactie. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet, echt niet. Ik voel me zo kut ook om het feit dat ik ruzie heb met zijn vriend die ook een goede vriend is van mij en me laat kiezen tussen hun, dus ik ben heel erg in de war. Wat zouden jullie doen? ):
[ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 15:57 ]
-