• Ik ben dus op judokamp gegaan en daar zag ik mijn beste vriendin(F) en ook mijn beste vriend(D) weer.
    D die vond mij vroeger leuk en heeft mij ook al een keer verkering gevraagt. Ik heb toen nee gezegd.
    En toen is hij weer op andere meisje geworden enzo. Maar toen zag ik hem op kamp en deedt heel anders dan vorig jaar. Hij gaf mij steeds knuffels enzo en volgens f(F is ook een hele goeie vriendin van D) vind hij mij weer leuk want hij doet nooit zo bij andere meisjes.
    En ik vind hem ook leuk maar hij woont een uur rijden bij mij vandaan en ik heb niet zulke goeie ervaringen met lange afstand relatie.

    Wat nu?


    "Ignite, my love. Ignite."

    wel,,als je elk weekend een uur op de trein zit (miss met de trein zelfs minder) is het volgens mij best haalbaar,op voorwaarde natuurlijk dat jullie dat allebei zien zitten. Anders blijf je beter vrienden.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn vriend woont ook een uur van mij vandaan (1,5 met het geweldige OV). Maar het gaat tot nu toe prima. Je kan het altijd proberen..


    I am an idiot, I move.

    Vind jij 1 uur rijden al een lange afstandsrelatie? O_O'


    ars moriendi

    Je kan het altijd proberen, ja.
    Maar veel heb je natuurlijk ook niet aan een msn-relatie.


    effort never betrays you

    reyon schreef:
    wel,,als je elk weekend een uur op de trein zit (miss met de trein zelfs minder) is het volgens mij best haalbaar,op voorwaarde natuurlijk dat jullie dat allebei zien zitten. Anders blijf je beter vrienden.


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind die reistijd verre van lang. Maar goed, dat is mijn interpretatie erover. Zoals er altijd gezegd wordt:"Proberen is de moeite waard." Gewoon er voor gaan dus. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik heb langer dan een jaar een lange afstand relatie gehad. En het is niet uit gegaan door de afstand.
    Dus, als jullie het allebei zien zitten, why not?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Outside schreef:
    Vind jij 1 uur rijden al een lange afstandsrelatie? O_O'


    ja wel als je nog amar 13 bent (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, ik leef 800km weg van de mensen waar ik van hou. Dat is geen lange afstand relatie en perfect mogelijk. Dus als je het wilt moet je er voor gaan. (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    mine schreef:
    (...)

    ja wel als je nog amar 13 bent (cat)

    Ja, dat leek me hier dus ook het probleem.
    Ik ben ook nog 13 en ik zie me zelf echt niet elke week op de bus zitten voor een jongen.


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Ja, dat leek me hier dus ook het probleem.
    Ik ben ook nog 13 en ik zie me zelf echt niet elke week op de bus zitten voor een jongen.


    daarom juist. En ik vind hem wel leuk enzo en elke week hoeft ook weer niet maar meer dan in keer in het halfjaar zou fijn zijn
    (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij échte liefde doet afstand er niet toe.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    mine schreef:
    (...)

    daarom juist. En ik vind hem wel leuk enzo en elke week hoeft ook weer niet maar meer dan in keer in het halfjaar zou fijn zijn
    (cat)

    Ja, maar dan heb je natuurlijk wel het risico dat je uit elkaar groeit.
    Ik weet niet, je kan proberen, maar als je je vriendje dan zo weinig ziet is er ook weer niet zo veel aan.
    Dan ben je misschien beter af met een jongen die je wel vaak ziet.


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Ja, maar dan heb je natuurlijk wel het risico dat je uit elkaar groeit.
    Ik weet niet, je kan proberen, maar als je je vriendje dan zo weinig ziet is er ook weer niet zo veel aan.
    Dan ben je misschien beter af met een jongen die je wel vaak ziet.


    maar deze jongen vind ik echt heel leuk en ik ben nou al ongeveer 3 jaar beste vrienden met hem terwijl ik hem een eker in het half jaar zag. En ik betwijfel of we uit elkaar groeien maar toch twijfelde ik want mijn andere lange afstand relatie is helemaal verkeerd gelopen en daarom twijfel ik ook zo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet geschoten is altijd mis :9~

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 22:22 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.