• Hi guys!
    Wie gaan er een van de drie weekenden naar de Halloween fright nights in Walibi? Ik wil heel graag gaan, maar het echt onwijs duur. Misschien ga ik met mn twee nichten en zus, is nog niet zeker.

    Wat is het?
    Het is gewoon dat je dan naar Walibi gaat, en dat er dan verschillende Haunted Houses zijn, enge clowns die achter je aan gaan rennen of zo, dat soort dingen. Enge spookhuizen en zo, maar ook 's avonds in de achtbaan zoals de Goliath of zo. Het is best wel eng, maar het is echt wel vet om te gaan.

    Dus, wie gaat? En wanneer? :Y)

    (krul)(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb gehoord dat het een beetje suf is :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn 'oppas' zei dat wij konden heen gaan, maar het was aanstootgevend voor mensen onder de 16, en mijn zusje is 12, dus ja. Eigenlijk wou ik wel, want ik vond dat geniaal.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil daar ook zo graag heen! _O_ Maar waarschijnlijk gaan we toch niet (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seel schreef:
    ik heb gehoord dat het een beetje suf is :Y)

    Haha, hoezo dat?
    En ik denk voor mij niet, ik ben echt een schijterd.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    (...)
    Haha, hoezo dat?
    En ik denk voor mij niet, ik ben echt een schijterd.:Y)
    iemand van mijn klas was vorig jaar geweest en ze vond het maar niks :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind dat eng. :Y)
    En de pendelbus van Rotterdam naar Walibi zit al vol.
    Helaas. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Seel schreef:
    (...)iemand van mijn klas was vorig jaar geweest en ze vond het maar niks :'D

    Oooh, ja maar dit jaar is het 10-jarig jubileum, dus met nog meer enge dingen.:9~
    Oké, ik voel me als een soort verkoper of zo, haha. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hoe duur is het dan?(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou gaan, maar gaat niet meer door, helaas.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil zóóó graag gaan. Maar het is heel duur en daardoor kunnen veel mensen niet. Gosh.


    your eyes are like stars in the night.

    T'is 30 euro voor entree, valt best mee toch? (krul)

    Maar ik wil dolgraag, maar de enige met wie ik kan gaan is een levenloze jongen uit de buurt die telkens denkt dat ik m'leuk vind en me vervolgens continu stalkt en verkering vraagt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wil zo graag, maar het is dertig euro entree, en dan ook nog eten drinken spookhuizen en alles erover heen betalen. Dat kan voor mij niet uit. want dan moet ik ook nog met de taxi of wat dan ook heen!


    Everything is worse without music.

    M'n zusje gaat morgen met een vriendinnetje mee, tot 1 uur. En maandag weer naar school. -aa-


    It's time to be happy again.

    Een paar van mijn vriendinnen zijn gegaan. En ze vonden het echt helemaal geweldig. Het is alleen niets voor mij, vooral met die clowns.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xVILLAx schreef:
    T'is 30 euro voor entree, valt best mee toch? (krul)

    Maar ik wil dolgraag, maar de enige met wie ik kan gaan is een levenloze jongen uit de buurt die telkens denkt dat ik m'leuk vind en me vervolgens continu stalkt en verkering vraagt.

    Hahaha, is juist gezellig joh.(krul) Nee, dat is inderdaad best wel stom. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?