HoiiHoi ,,
Ik gaa een mini-serie maken en hij is geïnspireert op het boek : Vlinder
IK HEB EEN TITEL THNXX TO Silverx!!
Als Vlinder danst..
Het gaat over de 16jarige Susanne die in een klein dorpje woont. Het dorpje bestaat uit 2 wijken:
Plaansveld && Hannewiek
In Plaansveld wonen net opgevoede kinderen die zich netjes aan de regels houden ,, 1 van die kinderen is Susanne duss..
In Hannewiek wonen de kinderen die de Plaansvelders omschrijven als Aso's.
Susanne is het kleine zusje van Andreas en trekt ook best veel met Tom & Bill op.
Ze vind haar dagelijkse leventje ,dat altijd hetselfde is,maar saai.. tot er een nieuwe ''disco'' opent : 4U2B
De disco is voor kinderen rond haar leeftijd en Susanne wil er graag heen. Haar ''vriendinne'' willen niet mee omdat 4U2B zich in Hannewiek bevint en volgens hun komen daar alleen maar ''verkeerde'' mensen. Ondanks haar verlegenheid besluit Susanne tog alleen te gaan, Ze vind het er leuk en besluit nog een keer te gaan, Dan ontmoet ze Vlinder.
Als Vlinder danst kun je niet anders dan naar haar kijken. En nog belangrijker: Zij en VLinder raken bevriend! Vlinder is presies het tegenovergestelde van Susanne, en Susanne kijkt erg naar haar op.
Hoe meer Susanne met Vlinder optrekt, hoe meer ze verandert, Tot het wel erg uit de hand begint te lopen..Kan ze het nog rechtzetten ,,of is het al te laat??
EN IK HEB EEN TITEL NODIG !!
Voor rollen ga naar deze link:
http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=7674
Crack a bottle