• Opgelet!: Alleen over voetballers, Harry Potter of Jonas Brothers mits ik niet in andere onderwerpen geïnteresseerd ben.

    Naam:
    Leeftijd:
    Tegenspeler:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Verhaallijn:

    Wachtlijst:
    Emirates # Cesc Fàbregas
    Archer # Sirius Black
    OHMYGEORGE # Aaron Ramsey
    sevani # Ron Weasley

    Marjolien zorgt voor een bron van inspiratie (:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 16:46 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik wil ook('A)
    Wil je schrijven over Aaron Ramsey (Voetballer bij Arsenal)?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 20:39 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYGEORGE schreef:
    Ik wil ook('A)
    Wil je schrijven over Aaron Ramsey (Voetballer bij Arsenal)?

    Sure! Voetballers zijn en blijven voetballers (;


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Primavera schreef:
    (...)
    Sure! Voetballers zijn en blijven voetballers (;


    Okay, dan ga ik snel invullen('A).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Naam: Louise 'Lou' Wainsworth
    Leeftijd: 17
    Tegenspeler: (jonge) Sirius Black
    Uiterlijk:Wild bruin haar, hazelkleurige ogen, bleke huid, klein van gestalte.
    Extra: Heeft een bloedhekel aan de Marauders en leeft voor haar Zwerkbalteam. Ze is de kapitein en tevens de jager van Ravenklauw
    Verhaallijn: Nu Lou na de vakantie kapitein is van het zwerkbalteam en zich kapotgetraind heeft in haar vrije tijd, staat ze scherper dan ooit. Sirius Black ontmoet zijn match op het zwerkbalveld. Hoezo is hij de beste jager van de school? Louise is van plan om daar grote verandering in te brengen en meneer Black van zijn troon te blazen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam: Rosalie Jenssen.
    Leeftijd: 17.
    Tegenspeler: Aaron Ramsey.
    Uiterlijk: Lang blond haar. Een mooi rond gezicht met opvallende blauwe ogen. Ze is lang, met lange benen waar ze ontzettend trots op is.
    Extra: Rosalie komt arrogant over, maar is heel lief als je haar kent.
    Verhaallijn: Lekker afgezaagt, alsjeblieft. Verder mag je het helemaal zelf weten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Naam: Valentijn D'Amore
    Leeftijd: Zestien
    Tegenspeler: Ronald Weasley
    Uiterlijk: Valentijn heeft lange bruine haren, die bijna helemaal stijl zijn. Haar ogen zijn bruin en matchen goed bij haar getinte huid. Ze is lang en dun, en daarmee erg mooi.
    Extra: Ze heeft een zwarte kat, genaamd 'Cat in boots'
    Verhaallijn: Valentijn komt voor het eerste jaar op Zweinstein, wordt ingedeeld bij Gryffindor en wordt door iedereen gepest. Ze is heel erg intelligent en heel erg populair bij de leraren, dan wil Ron haar helpen en dan lovelovelove :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Amy Lynn Jamaica
    Leeftijd: 17. - Ja, let dan maar op de verhaallijn.
    Tegenspeler: Cescy alá Fabregasa.
    Uiterlijk: Lange bruine haren en ogen. Niet te dik, niet te dun, en een klein beetje sproetjes op haar neus.
    Extra: -
    Verhaallijn: Amy heeft al een tijdje een crush op de beste vriend van haar broer. Ze kan soms rare dingen ratelen terwijl ze het zelf niet door heeft, en schaamt zich er daarna ook weer voor. Amy kan ontzettend goed piano zingen en zingen, en ze zingt het liefst My Immortal van Evanescence. Op een dag komt Cesc langs gelopen bij Piano les, en krijgt hij haar stem niet uit haar hoofd. Gelukkig is Amy niet meer minder jarig, en wordt Cesc niet opgepakt omdat hij 23 is. Amy verteld haar gevoelens aan Cesc, en Cesc heeft ook gevoelens. Cesc maakt een slaapkamer in Amy's huis super romantisch, en daar delen ze ook de eerste nacht vol passie en vuur. Maar wat minder is.. Dat Amy's broer op het einde in de deur opening staat :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DAMN GEEF ME ZO EEN DING :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Demy Crystall Catherine Sealight
    Leeftijd: 16
    Tegenspeler: (omg ik lijk wel geak) Siverius SneepxD
    Uiterlijk: Demy is 1.76 ze heeft bruin haar met groene ogen ze heeft vaak een silveren pluk in haar haar, Demy die heeft ook een bril op en Demy heeft een mooie neus en mond maar ze heeft veel sproeten
    Extra: Demy is blind aan een oog dus ze loopt een beetje raar
    Verhaallijn: Demy zit op zweinstein en zit in gryffoendoor zelf heeft ze daar al veel vrienden maar wat niemand van haar weet is dat ze haar toverdrankleeraar Sneep leuk vind zelf is Demy een goede leerling bij Sneep maar ze vind haarzelf gek omdat ze een crush heeft op Sneep haar leeraar. Alleen hjeeft Malfidus een Crush op Demy en laat haar niet met rust maar Demy die haat Malifdus echt ze vind hem vaak een etter.
    (zoiets en omg wtf wrtm neem ik sneep en je hoeft hem niet jonger te maken maar ook nie ouder xD)


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    Naam: Demy Crystall Catherine Sealight
    Leeftijd: 16
    Tegenspeler: (omg ik lijk wel geak) Siverius SneepxD
    Uiterlijk: Demy is 1.76 ze heeft bruin haar met groene ogen ze heeft vaak een silveren pluk in haar haar, Demy die heeft ook een bril op en Demy heeft een mooie neus en mond maar ze heeft veel sproeten
    Extra: Demy is blind aan een oog dus ze loopt een beetje raar
    Verhaallijn: Demy zit op zweinstein en zit in gryffoendoor zelf heeft ze daar al veel vrienden maar wat niemand van haar weet is dat ze haar toverdrankleeraar Sneep leuk vind zelf is Demy een goede leerling bij Sneep maar ze vind haarzelf gek omdat ze een crush heeft op Sneep haar leeraar. Alleen hjeeft Malfidus een Crush op Demy en laat haar niet met rust maar Demy die haat Malifdus echt ze vind hem vaak een etter.
    (zoiets en omg wtf wrtm neem ik sneep en je hoeft hem niet jonger te maken maar ook nie ouder xD)
    wie is Sneep eig als ik vragen mag :X

    x


    ars moriendi

    Outside schreef:
    x

    Hu?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.