• Mijn ouders krijgen net een brief dat ze naar een bijles moeten om mij te helpen met wiskunde omdat ik slecht sta.. Ik sta een 8 ofso! Omg.. Deze snap ik echt niet..


    My heart is yours and so am I

    Waarschijnlijk een fout, gebeurd vaker.


    your eyes are like stars in the night.

    Goh, dat klinkt als mijn school, maar dan met absentieformulieren waar op staat dat ik er niet was, terwijl ik toch echt in die les zat. Administratie schijnt lastig te zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je een 8 staat lijkt het me niet dat je bijles nodig hebt. Weet je zeker dat ej een 8 staat?


    s[he] be[lie]ve[d]

    Whahahha vaag 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    oke die is echt vaag 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hahaha :'D Kunnen ze dan niet beter de leerling naar bijles sturen? :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Hahaha :'D Kunnen ze dan niet beter de leerling naar bijles sturen? :'D

    Ja, idd, het is niet alleen raar dat iemand bijles moet hebben als hij een 8 staat maar ook dat die persoon niet zelf les krijgt maar zijn ouders xD
    Was het niet een grap van iemand die je kent ofzo?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wtf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elphaba schreef:
    Hahaha :'D Kunnen ze dan niet beter de leerling naar bijles sturen? :'D
    dan kunnen de ouders de leerlingen helpen bij huiswerk (nerd) maar dat hebben we nooit D:


    My heart is yours and so am I

    Poseidon schreef:
    Waarschijnlijk een fout, gebeurd vaker.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Square schreef:
    (...)
    Ja, idd, het is niet alleen raar dat iemand bijles moet hebben als hij een 8 staat maar ook dat die persoon niet zelf les krijgt maar zijn ouders xD
    Was het niet een grap van iemand die je kent ofzo?
    Nee was echt van school :')


    My heart is yours and so am I

    Tgg hahah misschien willen ze dat je een 9 komt te staan (nerd)


    -

    Poseidon schreef:
    Waarschijnlijk een fout, gebeurd vaker.


    Hope goes lost but never dies.

    Zo ben ik al sinds eind januari uitgeschreven van mijn school en wordt ik zo nu en dan nog steeds gebeld waar ik ben of ontvang ik brieven vanwege mijn absentie. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Da's dan waarschijnlijk een fout. Of het is een perfectionistenschool waar je opzit. Maar eh, waarom zouden je ouders dan naar bijles moeten als jij onvoldoende zou staan?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.