Vinden jullie dat ook zo grappig? (':
Dinsdag tijdens technologie werd de leerkracht helemaal sentimenteel omdat ik het helemaal correct had. 'Prachtig *drukt hand op zijn hart*, prachtig! Helemaal juist! Perfect!' Hahahaha, hij deed echt alsof het een wonder was dat een meisje het helemaal juist had. (':
Vandaag zei de pianoleraar dat ik even iets anders moest spelen omdat het anders te vermoeiend was als ik heel de tijd mijn nieuw stuk bleef oefenen. Ik speelde iets dat ik leuk vind om te spelen en dat ik redelijk goed kan. Toen speelde ik het echt heel goed. Hij werd helemaal blij, zei dat het prachtig was en verplichtte me bijna mee te doen aan het leerlingenconcert op het einde van het schooljaar. Dan kon hij met me stoefen. De resterende les was hij heel de tijd bezig dat het zo goed was, dat ik discipline, doorzettingsvermogen en wilskracht heb. Hahaha.
Ik vind het best grappig als leerkrachten trots worden. Normaal snauwen ze je af, is elk klein foutje het einde van de wereld en plots worden ze sentimenteel omdat je het zo goed doet. Natuurlijk voelde ik me op die momenten wel heel vereerd, maar ik vond het écht grappig. :'D
[ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 20:11 ]
Only losers can act the way you do