Jaaa, je leest het goed
Zo heet onze nieuwe quiz
In samenwerking met Vanished!
Cybersex [ Cesc Fabregas & David Villa ]
x
- Home
- Forum
- Stories promoten
- CyberSexx
CyberSexx - Stories promoten
-
9 okt 2010 - 19:529 okt 2010 - 19:53
Is dat niet afgeleid van 'Phonesex' van Sevani? ;o
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
9 okt 2010 - 19:55Ohgod, waarom zet je nou zo'n reactie neer ><
Maargoed, mij leek het wel leuk verhaal maar ik heb het totaal niet op voetballers :'D-
9 okt 2010 - 19:56Genius schreef:
Ohgod, waarom zet je nou zo'n reactie neer ><
Maargoed, mij leek het wel leuk verhaal maar ik heb het totaal niet op voetballers :'D
Heb je het over mij? > Omdat ik zin heb om haar story te lezen, op voor waarde dat het niet afgepikt is (:I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
9 okt 2010 - 20:01Ability schreef:
(...)
Heb je het over mij? > Omdat ik zin heb om haar story te lezen, op voor waarde dat het niet afgepikt is (:
Er zijn miljoenen Justin Bieber verhalen, ga je toch ook niet bij elk idee neerzetten 'Oh heb je dat gebaseerd op het verhaal van ..' :')-
9 okt 2010 - 20:03Genius schreef:
(...)
Er zijn miljoenen Justin Bieber verhalen, ga je toch ook niet bij elk idee neerzetten 'Oh heb je dat gebaseerd op het verhaal van ..' :')
Dat is toch anders? (':
'Phonesex' & 'Cybersex', Hm.. Daar kun je toch een link in vinden niet? Maar ik wil het verhaal niet afkraken, dat zou echt lame zijn. Sory, sory.I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
9 okt 2010 - 20:079 okt 2010 - 20:08Nee mensen, ik heb het geheel zelf bedacht met mijn vriendin :')
ik ken dat andere verhaal niet (:9 okt 2010 - 20:10Ability schreef:
(...)
Dat is toch anders? (':
'Phonesex' & 'Cybersex', Hm.. Daar kun je toch een link in vinden niet? Maar ik wil het verhaal niet afkraken, dat zou echt lame zijn. Sory, sory.
Ik dacht dus precies het zelfde toen ik de titel lasLife is a fairytale, told by an idiot.
9 okt 2010 - 20:10VIP schreef:
Nee mensen, ik heb het geheel zelf bedacht met mijn vriendin :')
ik ken dat andere verhaal niet (:
Okeeu. Ik heb niks gezegdI'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
9 okt 2010 - 20:26