• AMSTERDAM - Rick Engelkes wist dat zijn goede vriend Antonie Kamerling het al enige tijd niet meer zag zitten. "Hij had het openlijk over zelfmoord en je hoorde die dreiging ook steeds tussen de regels", zegt hij.

    Engelkes stond er echter nooit bij stil dat de toestand van zijn voormalig Goede Tijden, Slechte Tijden-collega 'zo zwart' was dat hij de stap werkelijk zou zetten.
    "Hij had alles. Mooi werk, een heerlijk huis en de liefde van Isa en zijn kinderen, maar het leek wel of hij die niet meer kon voelen", zegt de acteur zaterdag in De Telegraaf.

    Kamerling, die woensdag op 44-jarige leeftijd zichzelf van het leven beroofde, laat zijn vrouw Isa Hoes en twee kinderen achter. Engelkes steunt de actrice waar het kan. "Ze hield zo veel van Antonie, ze heeft alles gedaan om hem te helpen. Isa mag zich niet schuldig gaan voelen."

    okay dit is het laatste nieuws topic van vandaag :X:$


    My heart is yours and so am I

    Ik vind het zo erg.. Ik heb het er nog heel lang over gehad met een vriendinnetje, zij vond het egoïstisch.


    It's time to be happy again.

    Dat is echt heftig. Ik vind het echt zo zielig voor zijn gezinnetje. Hoe kan je daar nu niet gelukkig mee zijn? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hoezo deed ie dat nou? hij had toch een goed leventje?
    zijn vrienden en familie zijn zeker kei verdrietig


    Sup n_n

    Wat jammer ):
    & Btw, ik vind het helemaal niet storend hoor, deze topics. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    Wat jammer ):
    & Btw, ik vind het helemaal niet storend hoor, deze topics. :Y)
    jij niet maar misschien sommige mensen wel (krul)(nerd)(cat)


    My heart is yours and so am I

    TomCity schreef:
    (...)jij niet maar misschien sommige mensen wel (krul)(nerd)(cat)

    Dan moeten ze gewoon niet reageren, vind ik. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    (...)
    Dan moeten ze gewoon niet reageren, vind ik. :Y)
    ik spam het stamcafe nogal een beetje heul erg vol denk (zip)


    My heart is yours and so am I

    Prosecco schreef:
    Ik vind het zo erg.. Ik heb het er nog heel lang over gehad met een vriendinnetje, zij vond het egoïstisch.


    Hoe heftig het ook is ... egoïstisch kun je het eigenlijk niet noemen.
    Hij had zo'n goed leven, en om dat op te willen/'durven' geven omdat je het écht niet meer aan kan ... dan ben je al te ver heen om nog egoïstisch te zijn.

    Arme man, moge hij in vrede rusten en zijn gezin er mee leren leven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind het sneu dat het zo moest eindigen, iedereen heeft recht op een goed leven en hij had wel een goed leven maar hij voelde zich niet goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    de kinderen hebben nu geen liefe vader meer hoe kunnen ze zoo door het leven.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mensen die zeggen dat het egoïstisch is, hebben eigenlijk geen flauw benul van wat een depressie is. En als je daar al zo veel van hebt gehad. Ja, dan zie je ook verder geen andere uitweg meer. Als de medicijnen en therapieën niet meer werken.
    Egoïstisch omdat hij zijn gezin in de steek laat? Misschien is dit hard, maar is dit wel beter zo. Als zijn kinderen hun vader altijd derpressief moeten zien. En wat denk je van Isa. Die heeft het ook zwaar gehad met zo'n man.

    Maar daarbij neemt het niet weg dat het verschrikkelijk is wat er gebeurd. Maar ik hoop dat hij nu zijn rust gevonden heeft.


    Music is the new sex