• Ik hadt vandaag pw engels en ik denk dat de meeste wel weten hoe slecht ik ben in engels(met mijn 1 en mijn 3 topics xD)
    maar goed. Deze telt dus 3x mee dus als ik een 6 haal sta ik een 5.2 gemiddeld. Dus ik moet een 6 halen want overmorgen mag ik een So overnieuw doen dus als ik daar een voldoende voor haal sta ik voldoende. Maar ik denk persoonlijk dat ik het pw best wel goed gemaakt heb dus nu kan ik alleen maar duimen


    "Ignite, my love. Ignite."

    hee welkom in mijn wereld met engels 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -duimt- ik heb een 1 voor een repetitie die 3x mee telt (cat) en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan (cat)


    My heart is yours and so am I

    Hopelijk lukt het je. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hopelijk haal je een mooi cijfer! Gelukkig is Engels echt a piece of cake: het laagste wat ik ooit hebt gehaald is een 6, geloof ik.


    It's time to be happy again.

    Ik duim ook voor je, Engels is het enigste vak waar ik altijd hoger als een 7.5 haal dusja =$


    Everything is worse without music.

    Meestal heb ik als ik een slecht gevoel, een goed cijfer. Vorig jaar stond ik een 5.2 voor Engels dus net een onvoldoende, maar doordat ik de toets had herkanst had ik opeens een 8,5. Daar was ik echt trots op.


    SLOAN.

    Ik duim mee :Y)


    You can't fly unless you let yourself fall.