• best grappig vandaag. ik had het met een paar vriendinnen over een aantal blunders van vroeger. waar van een is dat ik in slaap viel tijdens het zenden -iets met scouting- dan moet je praten met andere mensen met een radio.maar ik en mijn zus waren heel moe-ja mijn zus was er ook XD- dus vielen we in slaap(cat). ik heb ongeveer 15 min geslapen en ze hadden het niet eens door.

ben jij ooit in slap gevallen toen iets saais was:P

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Hahaha xD dat zenden is wel melig xD wij mochten zelf ook praten xD

My heart is yours and so am I

Btw nope ik val niet zo snel ik slaap :P

op school een keer :$

"Ignite, my love. Ignite."

TomCity schreef:
    Hahaha xD dat zenden is wel melig xD wij mochten zelf ook praten xD

ja ik mocht een keer praten maar toen vielik in slaap want die meneer was dood saai. -ik zit nu niet meer op scouting van wegen de saai heid xD-

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik nooit, maar het zou wel grappig zijn :'D

Vanmorgen drie keer tijdens de les.

Een keer onder een blokuur duits. ik voelde me al niet zo lekker, en toen ben ik zo in slaap gevallen. ze heeft er trouwens nooit wat van gezegd haha.

Everything is worse without music.

haahaha -strijk-

nee ik nog nooit

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Ik val de laatste tijd gewoon in slaap in de auto. x]

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Tijdens de les best wel vaak. xd

In Frankrijk met school, we kregen een rondleiding door het Pauselijk Paleis in Avignon, en ik ben met een vriendin op een bankje gaan zitten om te slapen. En een keer in Rotterdam, tijdens een voorlichting over achterstandswijken enz. Oja, en vorige week tijdens NL.

It's time to be happy again.

cutegirl13 schreef:
    (...)

ja ik mocht een keer praten maar toen vielik in slaap want die meneer was dood saai. -ik zit nu niet meer op scouting van wegen de saai heid xD-
    oke xD haha ik ben van scouting afgegaan omdat het op zaterdag was en dan heb ik meestal basketbal wedstrijden & omdat we heul veel km moesten fietsen om te gaan zeilen -.- je fietste langer dan dat je aan zeilen was dus.. dat werd ook niet meer leuk - dat was toen ik bij de zeeverkenners zat danxD-

Ik slaap nooit snel dus nee.

-

OHMYSETH schreef:
    op school een keer :$

You can't fly unless you let yourself fall.

Ik ben een keer in slaap gevallen tijdens Nederlands op de computer. Ik was zo moe en dat beeldscherm werkte niet echt mee. Dus ik me hand onder me hoofd en weg was ik. Toen de bel ging werd ik weer wakker en niemand had het door.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.