• Een paar dagen geleden vroeg mijn papa wat ik voor mijn zestiende verjaardag wou. Voor de grap zei ik dat ik dat ik graag een kitten wou hebben.
    Om twee redenen:
    1. Ik krijg soiso geen hond omdat ik bij mijn papa maar in een klein appartementje woon en co-ouderschap heb met mijn ouders waardoor ik niet iedere dag met mijn hond zou kunnen gaan wandelen.
    2. Ik heb echt iemand nodig om bij mijn papa mee te praten. Niet dat ik geen mondeling contact heb met mijn papa, tuurlijk wel. Maar ik praat niet graag met mijn papa over liefde enzo. Daarom was ik bijna genoodzaakt -nee, tuurlijk niet! ik kan altijd wachten op de volgende dag om met mijn vriendinnen te praten- om tegen mezelf of de muren te praten. Daarom geef ik alles een naam. Mijn haarborstel noemt namelijk Eline, mijn doos kleurtjes Lauren en de muur achter mijn bed Johan (:

    Nu zei mijn papa dat ik ook echt een katje krijg! ik ben al heel de week in een goed humeur!

    Om het topic nuttig te houden:
    Hebben jullie ook katten?
    Wat soort katten vinden jullie mooi?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ben een doos kleurtjes :Y) awesome
    Ik vind het fijn voor je dat je een katje krijgt (': ik haat ze zelf maar dat is omdat demijne altijd mijn ogen probeerde uit te krabben.


    We're hiding behind skin that's too tough

    nee, ik heb geen katten...
    wel een hondje! (A)


    Even a white rose has a black shadow.

    wij hebben een kat zelf, tuurlijk hou ik van dat beest (:
    foto: klik


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik ehb een hele witte kat


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er vier gehad
    Nu wil ik er geen meer, omdat ze allemaal verdwenen zijn. Normaal blijft een katje lang maar ik woon in de buurt van duivenmelkers. Serieus ik haat ze >.<
    En nu wil ik er geen meer omdat ik geen zin heb om er weer eentje te verliezen


    Live life limitless.

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik ben een doos kleurtjes :Y) awesome
    Ik vind het fijn voor je dat je een katje krijgt (': ik haat ze zelf maar dat is omdat demijne altijd mijn ogen probeerde uit te krabben.

    -plat-

    Ik mag zelf geen huisdieren, behalve vissen dan maarja, die kunnen ook cool zijn 8D Ik vind het awesomeness voor je!

    Ik heb twee katten :9~ Ex katers, if you know what i mean. Felix en Pumba (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil er ook één :9~
    Maar dat mag niet omdat m'n pa allergisch is. En ik heb besloten dat dat niet handig is als ik in het buitenland wil gaan studeren.

    Maar ik vind Noorse boskatten zo schattig :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb er vijf, allemaal straatkatten, maar wel eentje dat heel erg lijkt op een Siamees, en hij is zo mooi. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jacksonville schreef:
    (...)
    -plat-

    Ik mag zelf geen huisdieren, behalve vissen dan maarja, die kunnen ook cool zijn 8D Ik vind het awesomeness voor je!

    Ik wil ook een vis (cat)
    Voor op mijn kamer, zo'n buit of groot aquarium. Ik heb iets nodig waar ik naar kan staren ^^


    We're hiding behind skin that's too tough