Nou, kijk. Ik moet eind oktober een boekverslag inleveren voor Nederlands. Alleen is het probleem, ik weet echt niet welk boek ik moet lezen! Het moet van een Nederlands schrijver zijn en aangezien ik bijna alleen maar Engelse boeken (of van Engelse schrijvers maar dan vertaald) heb staan, heb ik geen idee welk boek!
Iemand een idee, of aanrader? Dat zou me zo erg helpen!
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Boekverslag.
Boekverslag. - Lectuur en literatuur
-
30 sep 2010 - 19:4730 sep 2010 - 19:48
Simone van der vlugt?
Your make-up is terrible
30 sep 2010 - 19:49Ik lees ook meestal engelse schrijvers. Eens kijken wat ik toevallig in m'n kast heb staan :x
Helen Vreeswijk - Eerwraak is het beste boek van een nederlandse schrijfster wat ik hier heb staan..it's so empty living behind these castle walls
30 sep 2010 - 19:50Moet je gewoon een boek of literatuur?
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
30 sep 2010 - 19:51Heatherfield schreef:
Moet je gewoon een boek of literatuur?
Gewoon een boek, mijn docent is niet zo een zeikerd30 sep 2010 - 19:51Simone van der vlucht - Vlinders is ook heel mooi! Mooier dan het eerdere boek.
it's so empty living behind these castle walls
30 sep 2010 - 19:58Het Uur Nul - Dirk Bracke
Verhalen van de tweelingbroers - Tonke DragtHome is now behind you. The world is ahead!
30 sep 2010 - 19:59DELICI0US schreef:
Simone van der vlucht - Vlinders is ook heel mooi! Mooier dan het eerdere boek.
Dat vond ik ook een heel mooi boek.effort never betrays you
30 sep 2010 - 20:02Sid schreef:
Het Uur Nul - Dirk Bracke
Verhalen van de tweelingbroers - Tonke Dragt
Oeh, ik denk dat ik HET UUR NUL neem, lijkt me echt een fantastisch boek! Je hebt zojuist mijn leven gered! Dankjewel!30 sep 2010 - 20:12Carry Slee
Simone van der Vlucht
Helen Vreeswijk
Thea Beckman
Mariëtte van Middelbeek
Tonke Dragt
Jan Terlouw
Maren StoffelsIf the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
30 sep 2010 - 23:5130 sep 2010 - 23:54Fictieweek zeker? :'D
Wij mogen wel harry potter en twilight omdat die heel populair zijn en iedereen ze kent.We'll still love each other, forever and always. <3
10 okt 2010 - 12:36er komt een vrouw bij de dokter
de tweeling
kleine blonde dood
kruistocht in spijkerbroek (héél dik boek)
Mel Wallis de vries heeft ook leuke boeken
Helen vreeswijk
Bangkok boyNo guts no glory.
10 okt 2010 - 12:48Jacksonville schreef:
(...)
Oeh, ik denk dat ik HET UUR NUL neem, lijkt me echt een fantastisch boek! Je hebt zojuist mijn leven gered! Dankjewel!
Graag gedaan (:Home is now behind you. The world is ahead!
10 okt 2010 - 12:49OHMYFELTON schreef:
Fictieweek zeker? :'D
Wij mogen wel harry potter en twilight omdat die heel populair zijn en iedereen ze kent.
haha, serieus?! wij moeten echt middeleeuwse literatuur lezen en daar dan 15 kantjes over schrijven. >.<It's time to be happy again.