• Ik heb gisteren en eergisteren twee topics geplaats met daarin mijn slechte punten voor engels(een 1 en een 3 die allebei tellen voor een 4)
    En nu mag ik een SO over nieuwe doen. Ik mag zefl kiezen welke en ik ben nu heel blij


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat heb jij voor een lieve school? (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Wat heb jij voor een lieve school? (cat)


    een hele lieve ik trouw er later mee xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Boredom schreef:
    Wat heb jij voor een lieve school? (cat)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    jaloers. ik heb een 3 en een een 6 gehaald. en mag niks overdoen:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Dat wil ik ook mogen!! Ik kom bij jou op school xD
    btw, dit keer maar wat beter maken? ;D

    OHMYBOOBOO schreef:
    Dat wil ik ook mogen!! Ik kom bij jou op school xD
    btw, dit keer maar wat beter maken? ;D


    was ik wel van plan xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aah dat is fijn. :) Had je het slecht gemaakt omdat je niet had geleerd of omdat je gewoon niet zo geweldig in Engels bent?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Aah dat is fijn. :) Had je het slecht gemaakt omdat je niet had geleerd of omdat je gewoon niet zo geweldig in Engels bent?


    ik ben niet geweldig in engels


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gelukkig mag je het overdoen (:

    Wow, jouw school is een stuk aardiger dan de mijne. Die van mij laat me tot kwart over zes op school blijven, dus het tijdstip waarop normale mensen eten zeg maar.


    No growth of the heart is ever a waste

    wooww dee mijn school dat maar:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, mijn school dan:
    Een grillige maandagochtend. C. loopt nietsvermoedend lokaal 8 in, waar het dolletjes leuke vak Latijn wordt gegeven. Daar krijgt ze de schrik van haar leven: de lerares deelt blaadjes uit! OH NO, het is een onverwacht s.o.! en ookal kan haar cijfer niet veel lager (ik stond toen gem. een 3), ze trekt een zielig gezichtje: 'Mevrouw, ik heb niet geleerd (nee, logisch.) en tóch mag ik 'm een andere dag maken. Hallo, hoezo chill?


    It's time to be happy again.