• Ik las dat nick & simon 2 oktober hier vlak bij een signeersessie hebben.. Ik ben al sinds 2006 fan en wil daar dan natuurlijk heen.. Ga ik het tegen me pa zeggen. Zegt hij. "nee je kan niet je heb een basketbal wedstrijd." dus ik gelijk chagrijnig.. "kom op! Eerst mocht ik ook al niet met jan smit door zo'n stomme wedstrijd! Ik vind basketbal geen eens meer leuk en dan moet ik ook nog zo'n stomme wedstrijd voor laten gaan!" riep ik zo en rende ik keihard naar boven.. En nu ben ik dus gewoon echt boos en heb ik keihard tokio hotel dvd op (krul)

    de meeste zullen wel denken ieuw nick & simon en jan smit maarja

    Moest er ff uit :X

    Edit* ik mag :"D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 19:19 ]


    My heart is yours and so am I

    Basketbal is een teamsport he, dus ik snap het punt van je vader ook wel. Maar als je het echt niet leuk meer vind en ermee wilt stoppen, moet je dat gewoon eens rustig aan je vader vertellen, en niet nu alleen omdat je niet naar Nick & Simon mag :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zoiets weet je wanneer je begint aan een sport. Je moet er dingen voor opofferen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Heatherfield schreef:
    Basketbal is een teamsport he, dus ik snap het punt van je vader ook wel. Maar als je het echt niet leuk meer vind en ermee wilt stoppen, moet je dat gewoon eens rustig aan je vader vertellen, en niet nu alleen omdat je niet naar Nick & Simon mag :Y)
    Ik wil er al een hele tijd vanaf... Maar dat mag niet .. Ik moet eerst een andere sport hebben.. Als ik dan met een sport aan kom.. Bijv. Spinning gaan ze zeuren van ja dat doe je toch nooit.. Kom ik met fietscross.. Nee dat mag niet.. Kom ik met tennis... Nee dat doe je toch niet... Ik bedoel kom op! Als ik dat wel leuk vind :S


    My heart is yours and so am I

    Ja, ik vind hen shit, maar dat betekend niet dat ik je niet begrijp. Ik zou ook boos zijn in jouw geval. Kun je niet nog eens gaan zagen ofzo. Of een deal sluiten? "Als ik mag, dan doe ik heel de week de afwas" -voorbeeld, hahah-.


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    Ja, ik vind hen shit, maar dat betekend niet dat ik je niet begrijp. Ik zou ook boos zijn in jouw geval. Kun je niet nog eens gaan zagen ofzo. Of een deal sluiten? "Als ik mag, dan doe ik heel de week de afwas" -voorbeeld, hahah-.
    Nee dat lukt niet haha :-P


    My heart is yours and so am I