• Ik heb laatst al dit topic aangemaakt, over dat ik onterecht de rest van het jaar vooraan moest zitten bij Duits, door een ander zijn schuld.

    Ik had vandaag na die laatste les wéér Duits, meteen vanochtend het eerste uur. Dus ik dacht, pech, ik ga gewoon weer op mijn eigen plek zitten. Na 5 minuten moest ik ineens drastisch van plek veranderen, zonder reden, dus ik werd een beetje chagrijnig, want ik ga niet de rest van het jaar helemaal in mijn eentje vooraan zitten terwijl ik niks gedaan heb.

    Dus ik ging fatsoenlijk -ja serieus, op normale toon, ik hield me in- uitleggen dat het niet eerlijk was dat ik vooraan moest zitten. Nou, die vent wou niet luisteren, en begon meteen te schreeuwen en boos op zijn tafel te slaan blabla.
    Dus ik zo: 'U wilt niet eens naar me luisteren!'
    Hij: 'Je gaat nu verdomme vooraan zitten, de rest van het jaar, of je gaat er maar uit.'
    Ik: 'Dan vertek ik wel.' -ik was er zo klaar mee-
    Dus ik pak mijn spullen en maak aanstalten het lokaal uit te lopen na 5 minuten les.
    Zegt hij: 'En je gaat je ook maar bij de teamleider melden, godverdomme!'
    Dus ik zo: 'Nee. Ik heb niks gedaan, dus ik ga me niet melden, adieu.'

    En toen liep ik weg haha :Y)

    En later kwam mijn mentor me helemaal uit de les halen om te vragen waarom ik eruit gestuurd was -dat gebeurt bij ons via internet, de notatie enzo- en toen moest ik vet lang met hem praten, en toen gingen we later samen naar die vent toe. En toen ging hij helemaal zeggen van: 'Ja ze is altijd irritant, ze heeft nooit haar spullen mee, ze stoort mijn lessen altijd, blabla.'
    Dat is dus helemaal niet waar, en ik zat daar zowat te janken.

    Asshole (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ghaha.
    Wat een *** leraar.
    Ik zou het ook hebben gedaan.


    Food.

    Rebels wijf._O_
    Ik durf dat echt niet, tegen de leraar in gaan haha. Ben echt een schijterd.(cat)

    Maar goed. Ik vind het goed van je dat je voor jezelf bent opgekomen. Mag je nu weer op je oude plaats zitten?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    You did the right thing :)


    Life is hard and then we die

    Smartiepants schreef:
    Rebels wijf._O_
    Ik durf dat echt niet, tegen de leraar in gaan haha. Ben echt een schijterd.(cat)

    Maar goed. Ik vind het goed van je dat je voor jezelf bent opgekomen. Mag je nu weer op je oude plaats zitten?

    Ja dat had mijn mentor geregeld, want die was het met mij eens, want ik heb normaal nooit ruzie met een leraar ofzo.
    Maar zodra ik één woord zeg hoef ik niet meer terug te komen, en aangezien die vent toch niet door heeft wie wat zegt, vraag ik me af hoe lang dat gaat duren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zo'n leerkrachten zouden ze dus meteen moeten wegsturen.(cat)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 18:04 ]


    effort never betrays you

    Je hebt lef! _O_
    Ik denk dat je met die kel moet dealen, want hij gaat z'n fout niet toegeven blijkbaar.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De wereld is hard, als je nou even vooraan had gezeten, had dit allemaal niet gehoeven, zo maak je zelf het probleem erger. Je had beter even vooraan kunnen zitten, en na de les met hem kunnen overleggen ofzo (Ik ken die leraar niet xP) Maar sowieso, van vooraan zitten leer je meer, en achteraan zittende kinderen kloten meer (Is echt zo, kijk maar naar jezelf en anderen als je achteraan zit).


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    De wereld is hard, als je nou even vooraan had gezeten, had dit allemaal niet gehoeven, zo maak je zelf het probleem erger. Je had beter even vooraan kunnen zitten, en na de les met hem kunnen overleggen ofzo (Ik ken die leraar niet xP) Maar sowieso, van vooraan zitten leer je meer, en achteraan zittende kinderen kloten meer (Is echt zo, kijk maar naar jezelf en anderen als je achteraan zit).

    Dat is niet waar, want hij luistert toch niet naar me. Dat had ik de vorige les al geprobeerd. Ik ga geen moeite voor iemand doen die niet naar mijn kant van het verhaal wil luisteren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Zeker als zo'n leraar tegen me zou gaan schelden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een lul vind ik die vent toch! Grmpfff.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het terecht dat je weg bent gegaan (krul)


    -

    Troost je, als mijn leerkracht Frans mij kan kloten doet hij het ook. :)
    Maar dat van jou gaat wel te ver.
    :Y)


    None but ourselves can free our minds.