Ik heb laatst al dit topic aangemaakt, over dat ik onterecht de rest van het jaar vooraan moest zitten bij Duits, door een ander zijn schuld.
Ik had vandaag na die laatste les wéér Duits, meteen vanochtend het eerste uur. Dus ik dacht, pech, ik ga gewoon weer op mijn eigen plek zitten. Na 5 minuten moest ik ineens drastisch van plek veranderen, zonder reden, dus ik werd een beetje chagrijnig, want ik ga niet de rest van het jaar helemaal in mijn eentje vooraan zitten terwijl ik niks gedaan heb.
Dus ik ging fatsoenlijk -ja serieus, op normale toon, ik hield me in- uitleggen dat het niet eerlijk was dat ik vooraan moest zitten. Nou, die vent wou niet luisteren, en begon meteen te schreeuwen en boos op zijn tafel te slaan blabla.
Dus ik zo: 'U wilt niet eens naar me luisteren!'
Hij: 'Je gaat nu verdomme vooraan zitten, de rest van het jaar, of je gaat er maar uit.'
Ik: 'Dan vertek ik wel.' -ik was er zo klaar mee-
Dus ik pak mijn spullen en maak aanstalten het lokaal uit te lopen na 5 minuten les.
Zegt hij: 'En je gaat je ook maar bij de teamleider melden, godverdomme!'
Dus ik zo: 'Nee. Ik heb niks gedaan, dus ik ga me niet melden, adieu.'
En toen liep ik weg haha
En later kwam mijn mentor me helemaal uit de les halen om te vragen waarom ik eruit gestuurd was -dat gebeurt bij ons via internet, de notatie enzo- en toen moest ik vet lang met hem praten, en toen gingen we later samen naar die vent toe. En toen ging hij helemaal zeggen van: 'Ja ze is altijd irritant, ze heeft nooit haar spullen mee, ze stoort mijn lessen altijd, blabla.'
Dat is dus helemaal niet waar, en ik zat daar zowat te janken.
Asshole
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.