• Bowien Mcara gaat samen met haar tweeling zus Bodien naar Hogwarts om meer te leren over hoe hun ouders leefden, ze waren overleden toen de zusjes drie jaar waren. Tegenwoordig wonen ze bij een dreuzelfamilie die wel van het bestaan van tovernaars afweten. De meisjes worden van elkaar gescheiden, Bowien wordt ingedeeld bij Gryffindor en Bodien bij Slytherinn. Voor de meisjes geen probleem maar voor hun vrienden wel, ze gaan minder met elkaar om en maken precies hun eigen vrienden. Bodien heeft algauw veel sjans met Draco terwijl Bowien zonder enige flirt bij Gryffindor zit, Bowien vindt het vervelend dat Bodien keer op keer sjans heeft en ze maakt een wisseldrankje. Het zou niet nodig zijn als je naar hun uiterlijk zou kijken, maar ze hebben toch wel verschillen. Perongeluk is er wat verkeerd gegaan in het drankje en blijft Bowien langer Bodien als verwacht, haar kans om Draco van Bodien af te halen of om zelf verliefd te worden op een jongen uit Gryffindor?

Aan jullie de eer om een titel te verzinnen (cat)

Big girls cry when their hearts are breaking

Being you is like going to the MacDonalds, you're superduper exited, you eat the crap outa yourself and then you feel fat, dirty and blown up.

ik heb een heel groot lek aan inspiratie XD
    ok nu even serieus

-We look the same, we are different
    -I want to be you but the world needs me
    -titelloos -XD-

omg ik ben niet goed vandaag...

#WWED - What Would Emma Do?