• Een meisje waar mijn zus een jaar geleden veel mee omging P is nu eigenlijk best wel erg.
    Ze is nu 14 en heeft al een keer zoveel gezopen dat ze met een ambulance thuis moest gebracht worden. En dit weekend kwam ik haar tegen op een soort van feest avond en ze heeft haar nu geblondeerdt. Nou het is gewoon p*rno blond! Dat is niet gewoon meer. En haar hele gezicht helemaal geplamuurt met foundaisen.
    Ken je dat progamma oh oh cherso? Nou zij lijkt nog op die barbie.
    Maar goed even terug op het ontderwerp. Ze heeft nu een vriend van 21 maar die werkt(of dealt kijk maar hoe je het wilt noemen) heel veel en als hij dus een keer niet op een feest kan zijn gaat P er met haar speeltje heen.
    En ze gebruikt ook alles wat niet goed is! En ze zit blijkbaar bij mijn zus in de klas maar mijn zus heeft haar pas 3keer op school gezien.

    Vinden jullie dit normaal van iemand van 14?


    edit: Ze heeft een moeder die er niks tegen doet en haar vader ziet ze nooit

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 20:59 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is een periode, maar meestal begint die periode wat later. Ik vind 14 wel wat jong ja. Ik bedoel, ik ben nu bijna zeventien & ga eigenlijk nu pas écht uit..


    Life is hard and then we die

    Eh, nee. Dat vind ik zeker niet normaal voor iemand van 14. Maar ze zal er zelf uiteindelijk wel achter komen dat ze niet goed bezig is. Ten eerste zal ze wel problemen krijgen met school en haar gezondheid komt ook nog eens in gevaar als ze zo doorgaat. Dus die komt zichzelf echt nog wel tegen hoor.

    Jezus wat een probleem kind!


    the world is filled with people that we dont understand

    De jeugd van tegenwoordig is er gewoon vroeger bij dan wij dat hadden (krul)


    -

    Dat is echt raar hoor voor iemand van 14!
    Maar als je met de verkeerde vrienden omgaat heb je dat denk ik al snel.
    Ze zal er vast snel, ergere probleme mee krijgen!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    MetalMania schreef:
    Dat is echt raar hoor voor iemand van 14!
    Maar als je met de verkeerde vrienden omgaat heb je dat denk ik al snel.
    Ze zal er vast snel, ergere probleme mee krijgen!

    Ja, deed ik ook op die leeftijd.

    Just kidding (krul) Tuurlijk dat dat niet normaal is, er zit bij haar een schroefje los denk ik.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tja. Ik zeg niks :').. Heb zelf ook foute vrienden gehad.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik moet me nog niet voorstellen dat ik dat zou doen. Mijn vader zou me opsluiten tot mijn 28ste(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zo ken ik er nog. Maar ik vind het helemaal niet oké. En moest mijn leraar gedrags haar kennen, ze zou op gesprek mogen Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California