• Mijn vader loopt constant, de hele dag door met zijn vriendin te bellen. Leuk voor hem, maar hij praat amper met mij. Niet dat ik dat zo erg vind, want altijd als ik met hem praat draait het toch weer uit op ruzie, maar het gaat om het principe.
    Dus ik ging net naar beneden, want ik wou even een halfuurtje met een vriendin bellen die ik al best lang niet gesproken heb. Dus ik dat helemaal vet vriendelijk aan hem vragen -had ook gewoon meteen naar d'r kunnen bellen- & Ik bel nóóit, echt nóóit. Begint ie meteen te zeiken dat hij meer recht heeft op de telefoon heeft, dat hij haar net wou bellen, en dat ik altijd zo verwend ben en blabla.

    Dude, ik wou alleen maar een halfuurtje bellen. Goddamn ><


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ouders, altijd hetzelfde liedje. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Ouders zijn vreselijk. Moet je pa ongesteld worden ofzo? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ouders zijn vreselijk. Moet je pa ongesteld worden ofzo? (krul)

    Dan is ie al zijn hele fucking leven ongesteld :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    gewoon doen~!


    Some angels have no wings.

    Oké, dat is wel héél oneerlijk.
    Kun je niet mobiel bellen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OHMYMESSI schreef:
    Ouders, altijd hetzelfde liedje. (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Wat een pa (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Reassurance schreef:
    (...)
    Dan is ie al zijn hele fucking leven ongesteld :Y)

    Hahahahaha ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OHMYMESSI schreef:
    Ouders, altijd hetzelfde liedje. (cat)

    Hagelslag schreef:
    Oké, dat is wel héél oneerlijk.
    Kun je niet mobiel bellen?

    Nee, want mijn mobiel vind het tegenwoordig ook leuk 55 keer mensen te bellen in mijn zak, waardoor ik al gigantisch over mijn belminuten heenzit.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:06 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nee, want mijn mobiel vind het tegenwoordig ook leuk 55 keer mensen te bellen in mijn zak, waardoor ik al gigantisch over mijn belminuten heenzit.

    Touchscreen zeker? Ik heb daar haat aan o_o
    Kun je het morgen niet doen? Als hij niet oplet ofzo?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NYC schreef:
    Ouders zijn vreselijk. Moet je pa ongesteld worden ofzo? (krul)

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Touchscreen zeker? Ik heb daar haat aan o_o
    Kun je het morgen niet doen? Als hij niet oplet ofzo?

    Jup. En hij is ook de hele tijd op internet gegaan, dus ik ben echt doodsbang voor mijn rekening die ik 1 oktober ga krijgen ;___;

    & Ja ik ga morgen uit school wel bellen ofzo :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kan ook aan haar vragen of ze jou wil bellen? (krul)


    -

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nee, want mijn mobiel vind het tegenwoordig ook leuk 55 keer mensen te bellen in mijn zak, waardoor ik al gigantisch over mijn belminuten heenzit.

    Je moet als de eerste 10 nummers de jouwe zetten, dan ben je gen geld kwijt :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California