• Ja serieus, ze was vanmiddag hier en ze is net een uur weg. Dus net belt ze me zo op, dat ze mijn sleutel heeft gepakt in plaats van die van haar. ROFL xdD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is niet dement: dat is een vergissing joh. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha :'D
    Mijn oma is ook dement aan het worden maar dan veel erger D:

    Hagelslag schreef:
    Dat is niet dement: dat is een vergissing joh. (krul)

    Dan moet je deze eens horen:
    Paar maanden terug zat m'n oma te klagen dat ze een soort van schuifding zonneklepje van over haar bril kwijt was. Ze stapte op d'r fiets en m'n pa zag wat zitten tussen haar spatbord, dus hij rukte het eruit. En raad eens? Dat zonneklep dingetje. Hij vroeg haar meteen hoe dat daar kwam en ze wist het niet meer. xdd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gheheh arme Oma Cornflakes , en arme jij :Y). Pas maar op dat dat niet vaker gebeurd, haha.:Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Gheheh arme Oma Cornflakes , en arme jij :Y). Pas maar op dat dat niet vaker gebeurd, haha.:Y).

    Oma Cornflakes whahhahaha. x'DD Ze heet oma Gree.(cat) En ik ga zeker mijn sleutels verstoppen als zij weer komt.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Haha?

    haha(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn oma ís dement. Not so funny 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn oma van Spanje is niet dement maar wel altijd dronken. Dát is pas vreselijk. Dan zit ze soms dronken aan de telefoon.


    All this dampness is damp.

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Dan moet je deze eens horen:
    Paar maanden terug zat m'n oma te klagen dat ze een soort van schuifding zonneklepje van over haar bril kwijt was. Ze stapte op d'r fiets en m'n pa zag wat zitten tussen haar spatbord, dus hij rukte het eruit. En raad eens? Dat zonneklep dingetje. Hij vroeg haar meteen hoe dat daar kwam en ze wist het niet meer. xdd
    Dan ben je ook niet dement, hahaha. Ik heb geen demente opa's en oma's. Wel een oma in spanje die trilt. Heel de tijd, aan een stuk door. Dus als ze wat wijn pakt zie je dat helemaal heen en weer schommelen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 16:51 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Happysnail schreef:
    Mijn oma ís dement. Not so funny 8D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California