• Okj het begon zo ik stap uit bed en ik struikel over me klerebende in me kamer arm kapot kom op sgool ...te laat kon gelijk een briefje halen
    ga naar me werk gaat ook al geweldig kom thuis MOBIEL WEG dus nu komt het ik en me ouders hele avond zoeke en zoeke nou dies dus mooi plijte Het was mijn liefde De Blackberry(H)
    en nu..*snik* *snik* is ie weg (huil) sirieus ik ben nu al de hele avond aant janke ik mag ook geen nieuwe meer kopen terwijl ik zelf genoeg geld heb (huil) en nu ben ik helemaal depresief weet iemand waar je een Blackberry kan kope onder 100 euro en marktplaats heb ik al gekeken ik wil de curve 8520 weer (huil)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Aaaahw arme jij! Baaldagen zijn echt stom, dan wil je het liefst gewoon in je bed liggen.
    Mijn dag is ook niet al te best, kwam erachter dat m'n ex vreemdging :(


    Life is hard and then we die

    Man, das kut :o Zo'n Curve is volgens mij echt een goed ding, die wou ik ook een tijdje, tot ik er een vond met betere batterij enzo.

    Vraag er een voor je verjaardag :]


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Aaaahw arme jij! Baaldagen zijn echt stom, dan wil je het liefst gewoon in je bed liggen.
    Mijn dag is ook niet al te best, kwam erachter dat m'n ex vreemdging :(

    OMG O_O heeeeeeeeeel erg veel sterkte (flower)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Zaitsev schreef:
    Man, das kut :o Zo'n Curve is volgens mij echt een goed ding, die wou ik ook een tijdje, tot ik er een vond met betere batterij enzo.

    Vraag er een voor je verjaardag :]

    best goed idd jammer dat ik dan tot maart moet wachten ><


    its always the same road,it just go's on and on..

    PUKKELxDING schreef:
    Aaaahw arme jij! Baaldagen zijn echt stom, dan wil je het liefst gewoon in je bed liggen.
    Mijn dag is ook niet al te best, kwam erachter dat m'n ex vreemdging :(

    Ik ben nog steeds van mening dat je 'm neer moet schieten, maar das vast veel te onverantwoord en gewelddadig enzo (flower).


    No growth of the heart is ever a waste

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    best goed idd jammer dat ik dan tot maart moet wachten ><

    Je kunt ook een baantje nemen trouwens (ik heb een obsessie voor werk zoeken de laatste tijd) :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ik ben nog steeds van mening dat je 'm neer moet schieten, maar das vast veel te onverantwoord en gewelddadig enzo (flower).

    Ik zou zege doe lilly allen na met fock you ^^


    its always the same road,it just go's on and on..

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ik ben nog steeds van mening dat je 'm neer moet schieten, maar das vast veel te onverantwoord en gewelddadig enzo (flower).


    Ik wilde eigenlijk zijn hoofd afhakken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wilde eigenlijk zijn hoofd afhakken.

    M'n handen gaan jeuken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Je kunt ook een baantje nemen trouwens (ik heb een obsessie voor werk zoeken de laatste tijd) :']

    Jha het lullige is nu ik heb werk sterker nog ik heb zat geld om een nieuwe te kope maar het mag niet :S


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    Jha het lullige is nu ik heb werk sterker nog ik heb zat geld om een nieuwe te kope maar het mag niet :S

    Naja, het is toch jouw geld, dat je zelf hebt verdiend? Wat een onzin :/
    Ik zou het echt niet meer weten dan o.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Naja, het is toch jouw geld, dat je zelf hebt verdiend? Wat een onzin :/
    Ik zou het echt niet meer weten dan o.o

    Nou het ging egt zo:
    "Mam?"
    "Jha"
    "Mag ik PLEASE PLEASE PLEASE de blackberry weer kopen ik heb genoeg geld"
    "NEE GEEN HAAR OP ME HOOFD"
    "nou je hebt er genoeg dus PLease PLeasee?"

    En toen ging me vader zich er mee bemoeien "Jha als je weer een nieuwe koopt dan leer je ook niet vrantwoordelijk voor je zooi te zijn" en ik had ruzie XD niet dt dat me wat kan sgele maar tog XD


    its always the same road,it just go's on and on..

    Je hebt zelf het geld...
    Wat houd je tegen.. :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je hebt zelf het geld...
    Wat houd je tegen.. :P?

    Het abonement XD me ouders hebben er voor getekend en het moet overgezet worde maar je moet waarschijnlijk bij betalen XD en daar zit ik dus mee XD


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    Het abonement XD me ouders hebben er voor getekend en het moet overgezet worde maar je moet waarschijnlijk bij betalen XD en daar zit ik dus mee XD
    Hoezo bijbetalen? Dat betaal je toch met je abonnement?


    Life is hard and then we die