• Hey!
    Ik zoek nog een paar rollen voor mijn nieuwe story: Dream a dream.

    Omschrijving:
    Wat doe je als je niemand hebt, behalve je vader?
    Wat doe je als je dat ene telefoontje krijgt dat alles verandert?
    Wat doe je als je dat gene krijgt te horen wat je hoopte nooit te zullen horen?..

    Zoë is een 16- jarig meisje dat samen met haar vader in Michigan woont. Daar hebben ze een kleine juwelierszaak waar haar vader ook sieraden voor maakt. Zoë heeft een groot geheim: Ze snijdt haar zelf. Haar masker is erg geloofwaardig. Maar wat als dat masker haar in gevaar brengt? Wat als ze ineens een telefoontje van 'een tante' krijgt die haar de verschrikkelijkste boodschap ooit brengt?

    Dream a dream is dé story voor de Taylor en dramaromance fans. Laat je meeslepen in het moeizame leven van Zoë..


    Genre: Drama, fanfiction, romantiek.
    Leeftijdskeuring: 12+
    Hoofdpersonages: Zoë madelins, Taylor Lautner.
    Tijd speelt zich af: 2008.


    Linkie: Klik.

    De rollen die ik zoek:

    -Lang verloren zus van Zoë (Naam maakt niet uit)
    -4 Vriendinnen
    -Nichtje
    -Vriendin van Steve (Steve is haar beste vriend)

    Interesse? Vul dan asjeblieft even het lijstje in :]

    Naam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Geslacht:
    Karakter omschrijving + Goeie en slechte eigenschappen:
    Uiterlijk omschrijving (T'liefst een plaatje):


    Thanks! xx

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 18:32 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nouja, als niemand reageert, doe ik het maar. :3

    Rol: Lang verloren zus van Zoë
    Naam: Lana Madelins
    Leeftijd: 16
    Geboorteplaats: Uhm... ik weet niet. Is het in Amerika of Nederland?
    Karakter omschrijving + Goeie en slechte eigenschappen:
    Even een paar karakteristieke eigenschappen die in mijn hoofd schoten toen ik aan Lana dacht:
    - Lichte verslaving voor de Twilight-boeken.
    - Is soms een tikkeltje bazig, maar ze bedoelt het goed.
    - Is vreselijk nieuwsgierig.
    - Ze kan vreselijk slecht liegen, ze wordt altijd knalrood en gaat stotteren.
    - Ze zegt heel snel wat ze denkt, waardoor ze meerdere keren in de problemen is gekomen.
    Uiterlijk omschrijving (T'liefst een plaatje): Lana heeft opvallende, onschuldige groene ogen, en donkerblond haar.

    Is het zo goed, of moet er nog wat bij? :3


    Great minds think alike.

    ik de vriendin van Steve

    Naam: Nancy
    Leeftijd: 18
    Geboorteplaats: Ray, Wyoming
    Geslacht: Female
    Karakter omschrijving + Goeie en slechte eigenschappen: Nancy is erg vrolijk. Ze is opgegroeid in een plattelandsstadje en verhuist naar Michigan. Ze kan er goed aanpassen, maar ze mist haar vriendinnen uit Ray. Ze is vaak vrolijk, en wil anderen graag helpen. Maar als ze boos is moet je oppassen. Soms is ze een beetje egoïstisch en bitcherig, maar dat is altijd snel over. Ze leert snel.
    Uiterlijk omschrijving (T'liefst een plaatje): http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs27052/hji/medium/2007-redhead-curls.jpg

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 16:11 ]

    Rol: Welke het beste bij de omschrijving past
    Naam: Kate Lucky
    Leeftijd: 18
    Geboorteplaats: Baltimore
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Kate is erg onrustig en heeft altijd wel wat. Ze is erg onhandig en chaotisch. Maar heeft het hart op de goede plek zitten. Als ze zich ergens voor geeft, doet ze dat ook voor de volle 100%. Aan half werk heb je niks.
    Verder is Kate ook erg zorgzaam. Ze word voor de grap wel eens mama genoemd. Maar dat vind ze helemaal niet erg.
    Ook is Kate al op vele verschillende plekken op de wereld geweest. Om te vluchten van de liefde. Ze heeft een heleboel al meegemaakt van de dingen in de wereld. HIV gevallen bij kinderen en overstroming en schietpartijen. Maar ze is en blijft nuchter. Graag wil ze de wereld verbeteren. Waar ze ook erg druk mee is.
    Uiterlijk omschrijving: Kate Lucky


    Music is the new sex

    één van de vier vriendin:

    naam: Stacy Lauren
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Gebooreplaats: Florida (mag ook ergens anders)
    Karkater: Stacy kan erg koppig zijn en verdraagt niet veel opmerkingen. Ze houdt er niet van als mensen haar zeggen wat ze moet doen en denken. Soms kan ze egoïstis zijn. Eén van haar voornaamste kwaliteiten is dat ze een optimistje is. Ze is heel sociaal en ze houdt van aandacht. Ze is heel gevoelig en soms ook wel eens verlegen.
    Uiterlijk: Stacy Lauren


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Rol: Naam: Freya Persyn
    Leeftriendin
    Vijd:14 (mag je ook aanpassen)
    Geboorteplaats: kies
    Geslacht: v
    Karakter omschrijving + Goeie en slechte eigenschappen: behulpzaam, vriendelijk, wordt snel kwaad, lui, grappig, beetje verlegen, koppig, niet erg optimistisch
    Uiterlijk omschrijving (T'liefst een plaatje):
    Demi Lovato


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dankjullie wel voor jullie reacties! Ik heb voor het eerst genoeg rollen, ik heb het verhaal weer herschreven omdat ik niet direct wou dat Taylor al bij het 2e hoofdstuk zou komen. Hij is nu iets gedetailleerder ;p


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."