• Ik heb vandaag mijn schoolfoto gekregen, hahaha.
    En die van de klas is best leuk gelukt eigenlijk! Ik heb er nog nooit met een rare bek of ogen dicht gestaan_O_
    Mijn individuele foto is wel oké. Mijn eerste foto met beugel, hahaha. M'n ogen staan er mooi op; helder groen, mascara + eyeliner zit goed en zo, maar ik kijk écht te blij (':

    Hoe is die van jullie? -als je hem hebt dan(nerd)-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb alleen mijn individuele foto al, want die staat op m'n pasje. En ik vind `m wel mooi :3 ik ging namelijk even snel in de pauze met de smoes dat ik BSM had, omdat ik anders na school moest wachten :'D
    Maar van sommige van m'n vriendinnen is 'ie best wel erg raar.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    stoned:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik kijk te blij? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Elphaba schreef:
    Ik heb alleen mijn individuele foto al, want die staat op m'n pasje. En ik vind `m wel mooi :3 ik ging namelijk even snel in de pauze met de smoes dat ik BSM had, omdat ik anders na school moest wachten :'D
    Maar van sommige van m'n vriendinnen is 'ie best wel erg raar.

    Haha, hoezo dat dan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Met een rood hoofd en verwaaide haren. Kwam net van de fiets af op de eerste schooldag. Wist ik veel dat er meteen een foto werd gemaakt (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nog niet gehad. Meestal sta ik er mislukt op ):


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb hem nog niet gekregen, maar ik weet nu al dat hij heel erg slecht gaat zijn. (':


    Only losers can act the way you do

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Haha, hoezo dat dan?
    Ik weet niet, bij Kim zit d'r oog heel raar (ja, dat kan), Charissa kijkt gewoon raar, Soos zit zeg maar niet in het midden, maar aan de linkerkant en bij nog iemand uit m'n klas is d'r haar verkleurd en zit het plat :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb ze nog niet, alleen ik sta niet op de klassenfoto omdat ik toen een tussenuur had, en thuis was 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Elphaba schreef:
    (...)Ik weet niet, bij Kim zit d'r oog heel raar (ja, dat kan), Charissa kijkt gewoon raar, Soos zit zeg maar niet in het midden, maar aan de linkerkant en bij nog iemand uit m'n klas is d'r haar verkleurd en zit het plat :'D

    Haha, apart!
    Een vriendin van me had wel eens dat hij vaag , bewogen was of zo en ze leek daardoor echt een soort van varken hahaha. Terwijl ze de dunste is van ons allemaal (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nog niet gekregen. Maar hij zal wel leuk zijn -hoopik-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik krijg geen foto's op school maar heb toevallig vandaag een pasfoto gemaakt voor mijn ov en die is niet zo super :'D


    -

    Mijne is superlelijk. Ik keek op de laptop toen ik 'm had laten maken. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gisteren gehad. Ik heb het hele tussenuur verspilt in de wc's omdat we het uur daarvoor gym hadden. (cat) Maar ik sta er denk ik wel leuk ook :Y)


    Your call, Detective Shinypants.

    Trouwens ook best dom. Die klassenfoto's van ons zijn gemaakt, en dáárna zijn de klassen nog veranderd. Sta je mooi met de verkeerde klas op de foto als je bent gewisseld o.o En op de pasjes van die kinderen staat ook de verkeerde klas :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.