• Natuurlijk ben ik vergeten in te schrijven in mijn agenda dat we tegen morgen vijf ethische artikels uit kranten/tijdschriften moeten vinden en meenemen. Vandaag liet een vriendin me eraan herinneren, maar nu zit ik dus in de puree. Waaaant... Het moeten actuele artikels zijn, dus (zoals eerder gezegd) uit een kranten en tijdschriften. Maar vandaag hebben we natuurlijk maar één krant, namelijk De Morgen en in één krant vind ik natuurlijk niet plots vijf ethische artikels.

    Nu is mijn vraag aan jullie... Zouden jullie lief willen zijn en even je krant doorneuzen? Als je dan een ethisch artikel vind even inscannen en dan geef ik je mijn émail en kan je dat doorsturen. (krul)
    Als jullie dat voor me doen, krijgen jullie niet één koekje, maar een héél pak! (Hopelijk werkt de koekjesmethode :Y))

    Ohja, als je niet weet wat "ethisch" betekent, laat dat dan even weten, dan zet ik hier wel een EDIT op.

    Liefs, Amina


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou je wel willen helpen, ik kan alleen niet scannen. Dus ik kan het misschien voor je overtypen?


    Hope goes lost but never dies.

    Ga dan nog extra tijdschriften ofzo halen? x]

    Moeten die artikels dan een ethisch dilemma bevatten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wutteduck is ethisch?(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Wutteduck is ethisch?(cat)

    De vage lijn tussen goed en kwaad.
    Bijvoorbeeld jij download een liedje -zonder te betalen-, het is langs de ene kant niet eerlijk tegenover de artiest die het gecomponeerd heeft, maar wel weer tegenover je portemonnee.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mag ik het ook van internet halen, dan kan ik je helpen. Want wij hebben geen krant.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Scandal schreef:
    (...)
    De vage lijn tussen goed en kwaad.
    Bijvoorbeeld jij download een liedje -zonder te betalen-, het is langs de ene kant niet eerlijk tegenover de artiest die het gecomponeerd heeft, maar wel weer tegenover je portemonnee.

    Oooowh
    On-Topic: Ik zal eens in de 7-days gaan kijken, dat is een jongerenkrant. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Spijtig genoeg moét het van een krant en/of tijdschrift komen, dus niet getypt of van op internet. Anders had ik zelf ook het internet al afgezocht. :Y)
    Maar toch erg bedankt, ik vind het lief dat jullie me wilden helpen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wij hebben geen doordeweekse krant, dus sorry.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scandal schreef:
    Ga dan nog extra tijdschriften ofzo halen? x]

    Moeten die artikels dan een ethisch dilemma bevatten?


    Ja. Ik heb bijvoorbeeld een artikel in onze krant gevonden over de kastenmaatschappij in India. Daar kan je dan de ethische vraag "Mag een bepaald land/religie mensen ongelijk behandelen?" bij stellen.


    If we had not a soul, music would have created it.