Hééj mensen..nu kunnen jullie nog terug maar eens je leest moet je blijven lezen..reageren moet ni ze.Maar ik waarschuw jullie..het is nacht,ik verveel mij en ik ben moe..en dat is dus geen goei combinatie want dan ga ik tegen mensen op quizlet en netlog praten.[gvd wat ben ik verslaafd aan quizlet ] en eens dat ik dan begin te praten kan ik dus nimeer stoppen..ja ik had het elle gezegd da gelle mogt stoppen me leze,ma ge wouw ni hé ;] Eigenlijk mag dees toppic gesloten worden want het is nutteloos Oo.Maar ik ben dus moe en nja dan moet ik praten..dus nu kan ik tegen iedereen praten..wilt er tog iemand reageren? ^^ dan heb ik iets te doen =]
-
19 aug 2008 - 1:3519 aug 2008 - 1:3919 aug 2008 - 1:3919 aug 2008 - 1:40
IK REAGEER
Zie je??
Ik heb gereageerd Ö
Je mag nu praten
Jha de halve neger reageert..moette is wete mense..ze ga dus een neger worde want die zit in spanje en ja ik ben jaloers want ik wil ook de zon !!
maar oke ze ga dus een neger worden,en dan kan ze zo ne rapper gaan spelen en dan gaat tom dus zware concurentie hebben..ook al valt dora ni op meiskes [denk ik ] ma dan gaan al die manne rond haar lijf hange jha !! maar die gaan allemaal voorbij mij moette kome en nu ga ik mijn houde :X19 aug 2008 - 1:41Want wij zijn besties, hea
jha besties..da is echt zo JOOW BESTIE !! en dan moette we zo een kei coole move vinde19 aug 2008 - 1:43(...)
jha besties..da is echt zo JOOW BESTIE !! en dan moette we zo een kei coole move vinde
Yeaaah, da gaan we doen19 aug 2008 - 1:45(...)
Jha de halve neger reageert..moette is wete mense..ze ga dus een neger worde want die zit in spanje en ja ik ben jaloers want ik wil ook de zon !!
maar oke ze ga dus een neger worden,en dan kan ze zo ne rapper gaan spelen en dan gaat tom dus zware concurentie hebben..ook al valt dora ni op meiskes [denk ik ] ma dan gaan al die manne rond haar lijf hange jha !! maar die gaan allemaal voorbij mij moette kome en nu ga ik mijn houde :X
Jaa
Maar omg,..
toen ik daarnet uit de douche kwam o_0
Hahahaaa Waar mijn bikini-topje en broekje waren, is het nu zo wit, en bij de rest lichtbruin
Whahahaa..
Mjaa, gelukkige gaan we woensdag terug..
Ma der liggen daar zo veel naakte vrouwen, zodat hun borsten nieh wit zouden zijn..
Maar zelf durf ik da nu nieh echt...19 aug 2008 - 1:4819 aug 2008 - 1:49(...)
Jaa
Maar omg,..
toen ik daarnet uit de douche kwam o_0
Hahahaaa Waar mijn bikini-topje en broekje waren, is het nu zo wit, en bij de rest lichtbruin
Whahahaa..
Mjaa, gelukkige gaan we woensdag terug..
Ma der liggen daar zo veel naakte vrouwen, zodat hun borsten nieh wit zouden zijn..
Maar zelf durf ik da nu nieh echt...
ohjaa in kroatiê was da ook,
ik deed da toen ik 6 jaar was maar toen had ik nog geen boopies.
en ik vind da echt vies om zo te zien liggen he..en dan zegt mn vader altijd vn; ze kenne u tog ni!
maar ik ga da echt ni doen he..alleja da da dr vol loopt me mooiie jongns19 aug 2008 - 1:4919 aug 2008 - 1:50(...)
ohjaa in kroatiê was da ook,
ik deed da toen ik 6 jaar was maar toen had ik nog geen boopies.
en ik vind da echt vies om zo te zien liggen he..en dan zegt mn vader altijd vn; ze kenne u tog ni!
maar ik ga da echt ni doen he..alleja da da dr vol loopt me mooiie jongns
Ja, da zeg ik dus ook altijd
Btw, je moet is naar mijn SUPERhippe voornaam gaan kijken op mijn profiel19 aug 2008 - 1:51(...)
Ja, da zeg ik dus ook altijd
Btw, je moet is naar mijn SUPERhippe voornaam gaan kijken op mijn profiel
Ohjaa de halve nger!!
die is goe
ik was da een week gelede nog ofso19 aug 2008 - 1:54(...)
Ohjaa de halve nger!!
die is goe
ik was da een week gelede nog ofso
En dat dingske achter mij o-zo originele naam moest een muzieknootje zijn o_0
Ooh, joepie!
Ik heb een nieuwe mail van quizlet.nl
Ik ben zo geobsedeerd. Mjaa, kga ff kijken
Quizlet.nl . . . Libra schreef een bericht over je foto.
Joepie19 aug 2008 - 1:56(...)
En dat dingske achter mij o-zo originele naam moest een muzieknootje zijn o_0
Ooh, joepie!
Ik heb een nieuwe mail van quizlet.nl
Ik ben zo geobsedeerd. Mjaa, kga ff kijken
Quizlet.nl . . . Libra schreef een bericht over je foto.
Joepie
JHEEEEEUJ !!!!19 aug 2008 - 1:5719 aug 2008 - 2:00