• nagelbijten!Dat is echt verschrikkelijk erg bij mij Oo en ik kan da dus ni aflere..iemand tips?en ga ni zegge;doe nagelak aan..want ik eet die gewoon mee op ['A]

euhm van dat vies smakende spul erop doen?? ehmm fake nagels nemen? ehmm sambal erop smeren? Dunno bijt geen nagels dusja

Why don't you break my heart

Wat vies spul erop xD Ik weet het echt niet want ik doe het niet :P

The perfect man is gay...

Wat vies spul erop xD Ik weet het echt niet want ik doe het niet :P

Whi da helpt ook ni,als ik vis eet moet ik kotse..dus ik had er is saus op gedaan da naar vis proefde,en zelfs da helpte ni xD

Handschoenen aandoen helpt soms ook maar het is een beetje stom om daar telkens mee te lopen he xD

You can't touch music but music touch you

Handschoenen aandoen helpt soms ook maar het is een beetje stom om daar telkens mee te lopen he xD

Jha inderdada xD over handschoene gesproke; ik heb er nieuwe nodig :')

ga ergens anders op lopen kauwen of sabbelen x] een pen een potlood een ketting noem maar op xd

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

ga ergens anders op lopen kauwen of sabbelen x] een pen een potlood een ketting noem maar op xd

al mijn penne zijn kapot [a]
    maar ik vin wel iet xD
    ik pak wel een rekker ofso :')

IK HAAT VROEG OPSTAAN Ö
    en ik haat mensjes die jou haten :$(A)

zo nu valt mijn reactie goed op xd

zo nu valt mijn reactie goed op xd

IK HAAT MENSEN DIE U HATEN,
    EN IK KAN AGRESIEF ZIJN ZE!(6) xD

ik heb dat ook als probleem gehad en nu heb ik het nog half, i now klinkt vaag maar met die beugel kan ik ni meer nagelbijten

ik deed het eest ook x3 maar toen werd ik jaloers op die mooi gelakte nageltjes van bill x3 en die ware zo lang en de mijne zo afgeklove en ik vond dat ook niet zo mooi x3 en toen ene maand verder had ik ook mooie nageltjes :D dus kwee niet oft helpt maar denk gewoon aan die mooie nageltjes van bijv bill x3 da hielp bij mij :P maar er veranderde ook iets anders x3 als ik nu men nagelbreek begin ik te vloeken en te schelden x3 mja dat moet dan maar x3

A Noble was Born in Chaos

ik deed het eest ook x3 maar toen werd ik jaloers op die mooi gelakte nageltjes van bill x3 en die ware zo lang en de mijne zo afgeklove en ik vond dat ook niet zo mooi x3 en toen ene maand verder had ik ook mooie nageltjes :D dus kwee niet oft helpt maar denk gewoon aan die mooie nageltjes van bijv bill x3 da hielp bij mij :P maar er veranderde ook iets anders x3 als ik nu men nagelbreek begin ik te vloeken en te schelden x3 mja dat moet dan maar x3

bij mij ist ook minder erg als eerst ze ^^
    ma mijn nagels zijn zo ni echt gelijk..
    en ik had die zo is lang en wette..dr ws er ene gescheurd..dus die ws ineens kei kort en heb ik die allemaal moette knippe dus daar ginge mijn lange nagels :[

ik zou gwoon nepnagels nemen... helpt echt heel erg... [eige ervaring ;)]

Gone...

heey^^
    bij de droogist kun je doorzichtige nagellak halen,, waardoor je niet op je nagels gaat bijten,,
    dat spul zal wel keihard zijn ofsow xD

cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..