At first: Alles wat hierin staat is niet discrimerend bedoeld noch racistisch of wat dan ook tegenover anderen, dus voel je alsjeblieft niet aangesproken. De reden waarom mijn moeder er zo over denkt weet ik niet.
Nou, goed. Ik ben verliefd. Al een tijdje, op een jongen. Hij is heel lief & alles, en is anders dan alle jongens die ik ooit leuk heb gevonden. Ik heb best grote borsten maar hij zit er nooit aan of zo, maakt er geen flauwe opmerkingen over, niets. Andere jongens daarentegen deden dat wel vaak. Maargoed. Ik ben Nederlands, en mijn moeder is helemaal niet racistisch ingesteld hoor, echt niet. Maar ze wil niet hebben dat ik met een buitenlandse jongen heb, aangezien ze al die verhalen hoort & alles.. Maargoed, hij is dus Turks. En ik vind 'm zo leuk, vandaag stonden we gewoon te zoenen op school, en ik vind 'm zo leuk! Maarja, m'n moeder doet moeilijk. Ze weet er niets over enzo, maargoed, wat moet ik doen? Want ik weet zeker dat ze het niet goed vindt, ik heb wel eens een subtiele hint gegeven maar ze was vastbesloten & alles, maar dit is echt de enige jongen die echt perfect is. What should I do ?
Dankje voor het aanhoren van m'n gezeurrr, gheghe.
Mysli zdes' uzhe ne vazhny