• Ik kom net van de bioscoop samen met mijn vriendin.. Grown ups gaan kijken. (een aanrader ;d) Achter ons zaten jongens :9~
    Tijdens de pauze gooide ze een colasnoepje tegen m'n rug (was vethard joh) Ik heb dat ding teruggegooid en er ontstond een fight Haha.
    Wij allemaal flesjes gooien & papiertjes ;d

    Ik heb me echt ziek gelachen! Maar éen ding.. Ik heb nu wel een dikke bult op m'n kop door een flesje cola! Whaha..
    Ik weet niet hoe het komt.. maar altijd als ik naarr de film ga ontstaat er een gevecht (;

    I'm sory voor mijn duizendste domme topic, maar ik wou het even kwijt.
    ~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Haha lol ;P
    ik heb vaak propjes gevechten maar dan niet in de bios:Y)

    Het enige wat ik aantrek zijn irritante jongetjes die stoer gaan doen en die ruzie zoeken met de jongens waarmee je naar de bios bent.


    it's so empty living behind these castle walls

    Lol. Ik heb wel een keer ruzie gehad met een veel te lange vent, tijdens een concert die niet aan de kant wilde. En vet onbeleefd werd, toen ik op een hele normale manier vroeg of die misschien iets aan de kant kon gaan. Nou als ik iets beleefd vraag, en je reageert als een dikke aso terug, dan zit je bij de verkeerde, dan ben ik ook ineens aso D:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha, wil ik ook eens meemaken. :'D
    Hoe krijg je dat voor mekaar? :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als ik naar de film ga let ik alleen daarop en erger ik me meestal aan degene die zo doen. Ik ga namelijk alleen naar een film als ik echt dying ben om hem te zien en het dus de moeite waard vind om mijn geld in te steken en dan wil ik ervan genieten. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb dat nooit, bij ons word je er altijd gelijk uitschopt als je gaat gooien. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Guyana schreef:
    Haha, wil ik ook eens meemaken. :'D
    Hoe krijg je dat voor mekaar? :Y)

    Waarschijnlijk kwam dat omdat we de godganse tijd de slappe lach hadden & zo opvielden (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    xD


    Food.

    Waren het knappe jongens? :3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    hihi, dat klinkt geweldig. <3


    It's time to be happy again.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Waren het knappe jongens? :3

    Viel mee, viel mee :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    De laatste keer dat ik een voedselgevecht had in de bioscoop mocht ik het vervolgens zelf opzuigen met een stofzuiger, haha (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.