Ja, ik heb straf. ö Beter gezegd: heel mijn klas heeft straf. Reden: mijn leerkracht Engels. Ze verwacht natuurlijk altijd zoals alle andere leerkrachten dat, als er een leerkracht binnenkomt, je zwijgt en recht staat achter je bank. Dus: leerkracht Engels komt binnen - iedereen zwijgt - iedereen gaat achter zijn bank staan. Natuurlijk moet weer één iemand niet zwijgen: D. Daardoor beginnen natuurlijk ook een paar andere te praten, en de leerkracht natuurlijk maar wachten. Ugh, ik kan me er zò aan irriteren! Ik weet van mezelf dat ik ook graag en veel praat, maar D. is echt 100x erger dan ik! En aangezien ik vandaag ziek ben, had ik de fut niet om te praten. De leerkracht Engels zei tegen D. dat ze moest zwijgen, maar mevrouw praat gewoon door. Dus zegt de leerkracht van 'Oké, tegen maandag schrijft iedereen straf.' Gewoon door die babbeltut. --' 2 pagina's woordenschat hé. ö Dat op zich vind ik niet erg, maar gewoon dat heel de klas straf krijgt door 1 persoon vind ik er een beetje over. Dat ze dan alleen de mensen straf doen schrijven die aan het praten waren? Hm, sorry, maar dat móést er gewoon even uit.
Moonshine, take us to the stars tonight ~