• Hate it. Sooo much ;o
    Net zie ik in m'n inbox staan dat ik 22 nieuwe berichten heb.
    Ik vetblij gaan kijken. ;d
    ALLEMAAL HETZELFDE. aaaarh.

    RE: ZEER BEANGRIJK. Msn gaat GELD kosten.

    wtf? Ik geloof nevernooit die mails. Ik haat het. :x
    Geloven jullie het?
    Haten jullie doorstuurmails even hard? Want ik wordt er kotsig van..

    (zip)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik haat ze ook. :l
    En dan heb je zo een doorstuurmail die je moet doorsturen als je doorstuurmails haat.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kijk er niet eens na, maar ik krijg ze tegenwoordig ook niet meer.


    -

    Die kreeg ik drie jaar geleden ook. (krul) Wel, ik heb er niets van gemerkt.
    Ik verwijder ze meteen.


    All this dampness is damp.

    Laatst kreeg ik er eentje van 'Hyves gaat geld kosten' en 'gratis goldmember worden' ik de hele lading boos weg gemieterd.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Die gaat al jaren rond.
    Tegenwoordig heeft iedereen zo'n K*Tvirus waardoor er allemaal van die 'reclamemails' worden verstuurd, die krijg ik er ook ontzettend veel van binnen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik lees ze nieteens meer x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb er de pest aan en doe er nooit aan mee. Nooit gedaan ook. Staan er dreigingen bij als: "Als je dit niet doorstuurt kan je binnenkort nooit meer op msn." Wel die heb ik jaaaaaaaren geleden ook al gelezen en veel gekregen en guess what. Nog steeds geen problemen op msn hoor.
    "Als je dit niet naar zoveel mensen stuurt in die tijd ga je dood/krijg je een ongeluk." Nou zeg, ik leef nog steeds, hoe kan dat nou terwijl ik het altijd verwijder! -.-'
    Ik irriteer me er mateloos aan, ik lees die brol niet ik verwijder ze gewoon spontaan!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Rooftops schreef:
    Ik haat ze ook. :l
    En dan heb je zo een doorstuurmail die je moet doorsturen als je doorstuurmails haat.(cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California