• Oké, er is dus zo'n kind die bij mij op school zit die gemeen doet tegen iedereen. Op het laatst vond niemand haar meer aardig en had zijn geen vriendinnen meer. Dus ik en mijn vriendinnen probeerden aardig te doen door te vragen of ze door was met Engels. En dat kind vond 1 van mijn vriendinnen aardig. Dus wij dachten: die antwoord binnen 1 uur. 5 weken later: nog steeds geen bericht. En ze is niet op vakantie, want ze was voor het laatst nog op hyves...

    probeer je eens aardig te doen :S

    wat een dom wijf.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Oh.
    Vreemd.


    I recycle my thoughts.

    xl

    wat een stomkind xl


    We can only learn to love by loving.

    wat een dom wijf.
    idd =|

    Misschien leeft ze in haar eigen wereld xD


    I recycle my thoughts.

    ze moet blij zijn dat ik het haar vergeef wat ze over mij heeft gezegd =|

    Misschien leeft ze in haar eigen wereld xD
    kan x']

    Dat had ik vorig jaar de hele tijd U_U Dat ik wat voor iemand deed en die niet eens 'dankje' ofzo zei ¬¬


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kheb een hekel aan zulke wijven.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Bij mij vorig jaar in de klas ook, k was dan nog een van de enige die lief tegen haar deed (de rest schold haar uit) ma k vond haar ook een trut. En tijdens LO moest ze weeral bij t groepje van mij, dan zegt ze tegen de meester: moet k weeral bij die trutten.
    En vanaf dan was ze helemaal uit geslotn in onze klas, Ze had nog een vriendin maar die commandeerde ze maar dus hebbn we er voor gezorgd da die weg bij haar ging
    En nu op school pest ze iedereen
    En die hare netlog (van haar tweelingzus, jah er zijn er zo'n twee) die is hylarisch
    Een poll, wat zou je doen als ge men lief waart:
    Tongzoenen
    Binnen doen
    En nog zo'n dingen he


    Live life limitless.

    uhu
    Ik ga het gewoon op school aan haar vragen, want dan kan ze me niet ontwijken

    ze moet blij zijn dat ik het haar vergeef wat ze over mij heeft gezegd =|


    Wat heeft ze over jou gezegt als ik mag vragen ;O

    En echt een dom kutwijf >.<


    bla bla bla

    (...)

    Wat heeft ze over jou gezegt als ik mag vragen ;O

    En echt een dom kutwijf >.<
    Kathy is stom
    Kathy liegt
    Kathy roddelt
    Kathy is gemeen

    Ahum... ik nam haar een keer in vertrouwen en toen vertelde zij het door. Wie roddelt er dan =|

    (...)Kathy is stom
    Kathy liegt
    Kathy roddelt
    Kathy is gemeen

    Ahum... ik nam haar een keer in vertrouwen en toen vertelde zij het door. Wie roddelt er dan =|


    Ze heeft gewoon niks door, het is zo'n kindje da niks snapt


    Live life limitless.

    vervelend...