• Mijn leraar van Nederland was vandaag voor t eerst op school. Hij is echt geweldig! Hij vertelde een heel leuk verhaal over zijn leven in plaats van dat hij huiswerk opgaf, en leerstof behandelde.
    Hij is 36, en speelt gitaar. In z8ijn vrije tijd gaat hij in zo'n middeleeuw pak met zijn gitaar in van die rare restaurants liedjes zingen. Vervolgens vertelde Jana (Nee niet de Jana van Q, altans denk ik) toen hij het over dierenwreedheid had, dat zij 13 goudvissen vermoord had. Twee met een VORK, 1 had ze GEKOOKT, 1 lag naast de kom, en liket ze uitdrogen, een hele hoop gingen levend door de wc pot, nog een aantal gingen dood door, koud water, warm water, koud water, warm water. We gingen plat. Maar de leraar zei ook op gegeven moment: 'Ja welke lul word nou leraar? je moet wel gek zijn he? Helenmaal mee eens! Zo heb ik ook altijd gedacht. En nu nogsteeds. Maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen, dat ik wel een beetje gek ben!' en even later zei hij: 'Ja net vroegen twee meisjes aan mij van: Waat je de weg naar de wc? Toen dacht ik echt zo: Nee! Ben hier ook nieuw! Maar ik andwordde: Moet je aan hem vragen hij weet hier alles. Ja hij werkt hier ook al 40 jaar. Is wel echt een beetje een ouwe lul he?' Zo we lagen plat! Ik heb echt zin in de volgende les nederlands!

    Xx

    Lol :P


    Life is hard and then we die

    Wtf, een meisje uit je klas vermoordde 13 goudvissen? Sick ;o
    En die leraar lijkt me leuk, haha. Mooi dat je les zo leuk was! (:

    Haha ja, iedereen had me tog echt heel veel lol! Maar in de volgende klas vroeg die mevrouw om Jana's hobby's zi ze: 'Ehh hockey, en ehh vissen vermoorden...' En iedereen ging weer plat!

    Wisselen? Ik heb er eentje die kan zingen. En oud is, en stom is.
    Maar daarentegen heb ik wel 3 coole leerkrachten voor de Humane-vakken -happy-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California