• .. en ik heb gehuild.
    Naja, stiekem hoor, ik wilde mijn moeder niet weer aan het huilen brengen.
    Ik weet niet of jullie het weten, maar mijn broertje is vroeger zeer hard gepest & daarom heeft hij heel erg last van een gameverslaving en een minderwaardigheidscomplex en allemaal van dat soort dingen. Na de scheiding van mijn ouders is dit proces ongeveer begonnen, en sindsdien is het alleen maar erger geworden. Hij ging van VWO, naar VMBO-t, naar VMBO-kader op een school voor 'speciale' kinderen. Daar was wel wat vooruitgang, en hij voelde zich er wel goed, alleen kon hij zich nog steeds niet ontwikkelen op het gebied van meer zelfvertrouwen, geen gameverslaving etc. Daarom is vorig jaar besloten dat hij naar een internaat moest. Op het moment zelf, toen ik dat hoorde, was ik blij, omdat hij op dat moment weer weigerde te helpen en heel ernstige woorden voor zijn xbox zat te schreeuwen. Maar nu.. echt.. man..
    Mijn moeder is samen met mijn vader (ze zijn nog steeds gescheiden dus he) en mijn broertje naar zijn nieuwe school toe gegaan. Daar moest hij op een stoeltje gaan zitten en wachten. Opzicht niet zo erg, maar mijn ouders moesten dus weg!! Hij moest alleen wachten op iets, en hij wist niet eens op wat! Niemand die hem verder opving! Nou, ik was zo kwaad toen ik het hoorde dat ik begon te huilen. Mijn broertje is heel groot en zwaar, maar hij heeft een hart van goud en ik weet precies hoe hij zich gevoeld moet hebben; moederziel alleen. Mijn vader maakte het allemaal nog even erger, door te zeggen: 'Nou, ik ga hem echt niet elke vrijdag ophalen, moet ik zeker steeds heen en weer rijden, blablabla.' Zit je daar, word je al achter gelaten, krijg je ook nog is te horen dat je niet wordt opgehaald ook! God, ik heb zo een medelijden met mijn broertje. Ik zou me echt ongelofelijk kut en alleen voelen was ik hem :'(
    En ja, ik weet dat het beter is, maar ik wil niet dat hij zich alleen voelt. Ik wil dat hij vrienden maakt, dat hij geliefd is, dat hij niet alleen staat in dit proces.
    Fak. Stomme pesters. Dankzij hun zit hij nu in dat stomme internaat :'(


    Life is hard and then we die

    Agos, ik zou ook echt pissed off zijn. Kan je niet bij je broertje langsgaan? (:


    your eyes are like stars in the night.

    Agos, Annick. Wat erg! Ik vind jou broertje echt vet aardig. Heel lullig allemaal, wat mensen kunnen aanrichten zonder het zelf echt te beseffen, vreselijk.
    Als je iets of iemand nodig hebt, kom je maar.


    Your make-up is terrible

    Poseidon schreef:
    Agos, ik zou ook echt pissed off zijn. Kan je niet bij je broertje langsgaan? (:
    Ik ga er woensdagavond heen gelukkig.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dit echt verschrikkelijk voor jou en je broertje. Eigenlijk heb ik hier verder geen woorden voor. O:
    Ik hoop voor jou en je familie dat alles snel weer goed gaat! (flower)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nu ik dit lees, ik leef me erg in in jou verhaal. En ik voel een klein deel van wat jij nu voelt. Maar ikw eet zeker dat dit 100 x harder is voor jou. Ik weet niet waarom maar stiekem voel ik echt een traantje opkomen. Misschien moet je eens bij hem langs gaan als dat kan. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte. Ook je broertje.

    Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen, omdat ik het zo erg vind voor je broertje. Vroeger werd er ook wel gepest, maar niet in zulke extreme mate. Damn, ik zit hier echt bijna te huilen voor je broertje. Trouwens, je bent wel een hele goede zus, dat je zo om hem geeft en met hem meeleeft. Ik wens je broertje en jou (en de rest van je familie) veel geluk toe.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind dat zo zielig, op de basisschool ben ik ook gepest.
    Daardoor had ik ookeen minderwaardigheidscomplex, maar dat is nu een stuk minder gelukkig.
    Maar ik vind het zo zielig voor je broertje, ik zou hem platknuffelen als ik hem dan weer terug zag.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Dat is écht kut. Hoe kunnen mensen nou elkaars leven zó verpesten dat dit soort dingen gebeuren.. Ik snap het niet. ><
    iig sterkte Annick!
    (flower)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    O god, ik leef echt heel erg met jou en je broertje mee. Ik hoop dat het allemaal snel terug goed is met je broertje en dat hij weer gauw thuis is (flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sommige mensen kunnen inderdaad je hele leven verpesten, en die pesters hebben het dan niet eens door. Sommige mensen hebben geen gevoelens. Veel sterkte met je broertje<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zie je maar weer hoeveel schade je aan kunt brengen met pesten.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ga er woensdagavond heen gelukkig.

    Ah, okee. (: Ik denk dat je broertje dit echt fijn vind. Het is echt vreselijk hoe hij daar terecht is gekomen door die pesters :\ Ik hoop dat het gauw beter met hem gaat en hij weer terug bij je thuis is (:


    your eyes are like stars in the night.

    Hush schreef:
    Sommige mensen kunnen inderdaad je hele leven verpesten, en die pesters hebben het dan niet eens door. Sommige mensen hebben geen gevoelens. Veel sterkte met je broertje<3


    Only losers can act the way you do

    Mercurial schreef:
    Ik vind dit echt verschrikkelijk voor jou en je broertje. Eigenlijk heb ik hier verder geen woorden voor. O:
    Ik hoop voor jou en je familie dat alles snel weer goed gaat! (flower)

    Och, ik vind het vreselijk voor je, en je broertje. Maar misschien vind hij daar hopelijk vrienden, en dan is zijn jeugd nog een beetje kleurig. Ik vind het echt lief van je dat je zo zorgen maakt om je broertje.
    Sterkte


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.