• Hee, morgen (Maandag 6 September) moet ik weer naar school. Mijn nieuwe fiets is gestolen, en door de verbouwing thuis hebben we dus ook ff geen geld voor een nieuwe. Ik moet dus op mijn ouwe fiets naar school, dat is echt kut, gezien morgen mijn eerste dag is op mijn NIEUWE school! -Baal- - Baal- Dus 2 vragen. De eerste komt nu, weten jullie wedstrijden waarmee je er een redelijk goed uitziende fiets mee kan winnen, want die ouwe van mij valt bijna LETTERLIJK uit elkaar! 26 of 28 ins, dat is de enige eis aan de fiets, denk ik. Ja volgens mij is dat al goed genoeg voor mij.

    Nu wil ik mijn ouwe fiets -roestig issie zeker- ff een verflaag geven. Maar mijn konijn loopt los rond in de tuin. Dus ik zocht om hem in de box te stoppen zodat ik kan verven, maar hij is op zn geheime verstopplekje die ik niet kan vinden >.< Ik heb een wortel val gezet maar hij trapt er niet in, dat veest is slim! Maar weten jullie nog dingen om je konijn naar je toe te lokken?

    Ja echt waar... Mijn oude fiets kan DOOD VALLEN! Even als de gene die mijn fiets heeft gestolen btw. En ja mn fiets stond op kabelslot! Netjes aan zo'n ding waar je je slot aan vast moet maken in de fietsenstallen, en nog issie gestolen!

    Xx

    Het schijnt als je een lot koopt bij een bepaalde loterij dat je dan een fiets krijgt. Een hele leuke trouwens, ik zag een aantal mensen die wel 4 loten hadden gekocht, dus die ook 4 fietsen hadden en die de fietsen dan verkochten voor weinig geld.

    Ik denk dat je, je konijn het beste kan lokken met andijvie.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 15:00 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Fietst die fiets niet lekker dan ofzo?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 15:01 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Fietst die fiets niet lekker dan ofzo?

    Nee die maakt kut geluidjes, je hoort gewoon de losse onderdelen, heel roestig veel deuken en je bent gewoon bang dat ie uit elkaar valt terwijl je er op zit!

    Cornflakes schreef:
    Het schijnt als je een lot koopt bij een bepaalde loterij dat je dan een fiets krijgt. Een hele leuke trouwens, ik zag een aantal mensen die wel 4 loten hadden gekocht, dus die ook 4 fietsen hadden en die de fietsen dan verkochten voor weinig geld.

    Ik denk dat je, je konijn het beste kan lokken met andijvie.

    Weet je heel toevallig ook welke loterij? :9~

    Wij hadden laatst nog 2 postcodeloterij-fietsen gewonnen. En bij ons is ook al 4 keer een fiets gestolen waarvan twee keer door de stommiteit de sleutel niet uit het slot halen =\

    Maar ik heb geen idee waar je een fiets kan winnen. Misschien kan je kijken voor een tweedehandsje van 50-70 euro of zo? Die is vast wel te vinden.

    Btw; was je fiets verzekerd? Als je dan nog de reservesleutel hebt, krijg je geloof ik wat geld terug en daar kan je dan een vervanger van kopen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 15:07 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Weet je heel toevallig ook welke loterij? :9~

    Volgens mij postcodeloterij of staatsloterij, ik weet het niet meer goed.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik hou van barrels . ik heb een neiwue die van mij was gevaarlijk los. dus jah gewoon fietsen?


    Some angels have no wings.

    Ik hou van die oude fietsen! Ik fiets zelf op een exemplaar dat eruit ziet alsof enkele oermensen 'm miljoenen jaren geleden in elkaar hebben gestoken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik hou van die oude fietsen! Ik fiets zelf op een exemplaar dat eruit ziet alsof enkele oermensen 'm miljoenen jaren geleden in elkaar hebben gestoken.

    Wil je de mijne hebben? Een fantastisch exemplaar, zodra er een stukje lak vanaf is zie je meteen dat ie bijna uit elkaar valt. En het heeft een gratis MP3 speler! Helaas geen leuke liedjes, alleen rammeldende onderdelen. =.=

    Oke even sirieus als ik n nieuwe fiets heb mag je m echt hebben van mijn part! Maar je moet niet gaan gillen als de bagagedragen een stukje lager hangt ineens, dat is heel normaal :S

    Kijk bij een 2e handszaak.
    Daar staan soms ook leuke fietsen.


    Food.

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Wil je de mijne hebben? Een fantastisch exemplaar, zodra er een stukje lak vanaf is zie je meteen dat ie bijna uit elkaar valt. En het heeft een gratis MP3 speler! Helaas geen leuke liedjes, alleen rammeldende onderdelen. =.=

    Oke even sirieus als ik n nieuwe fiets heb mag je m echt hebben van mijn part! Maar je moet niet gaan gillen als de bagagedragen een stukje lager hangt ineens, dat is heel normaal :S


    Deal! =D Haha.


    If we had not a soul, music would have created it.

    YEAH!!! Konijn gevangen!!! Nu aan de slag XP Owja vergeten te vermelden, dat ding heeft mij echt heel erg vernedert, met een schooluitje, toen moest iedereen op de fiets, zorgde ik bijna voor een kettingbotsing omdat ik moest remmen omda mijn dynamo eraf viel!

    -Zucht- Heb ff pauze mn hande doen zeer :S

    Ik heb een oma fiets en die is ook verroest maar ik hou ervan.
    Maar ik zou niet weten waar je die kan winnen (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb een oma fiets en die doet het redelijk goed. Ik heb hem pas vorig jaar gekocht. Niet gewonnen. Dus sorry ik kan je niet helpen.