Weet iemand hoe Bill zijn haren vroeger zo recht zette?
Ja natuurlijk met gel en/of haarlak, maar hoe? Meet een stijltang ofzo?
Weet iemand het?
Than tell me, please! ^^
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Enough schreef:
Ik gok op een stijltang en een hele zooi aan wax en haarlak (:
Als dat zo is zal het me nooit lukken! :')
1, ik heb heel zwaar haar dat met liters gel en haarlak nog steeds naar beneden valt en 2, ik heb helemaal geen stijltang ;o Wel een krultang... maar krullen gaan rechtzetten zou er erg stom uitzien! 8D
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Als eerste maakte hij zijn haar nat, daarna pakte hij een stijltang en kam.
Met de stijltang stijlde hij plukje voor plukje (Duhh.) en met de kam toupeerde hij het. Daarna nog wat hairspray eroverheen (of een beetje heel veel, het moet natuurlijk wel blijven zitten) en klaar is kees!
Je hebt een leeuwenkapsel ^^
Als je dit doet, ben je zo'n anderhalf uur bezig ;x
PurpleLips schreef:
Als eerste maakte hij zijn haar nat, daarna pakte hij een stijltang en kam.
Met de stijltang stijlde hij plukje voor plukje (Duhh.) en met de kam toupeerde hij het. Daarna nog wat hairspray eroverheen (of een beetje heel veel, het moet natuurlijk wel blijven zitten) en klaar is kees!
Je hebt een leeuwenkapsel ^^ Als je dit doet, ben je zo'n anderhalf uur bezig ;x
x. Joy
Hoeft niet perse. 8D
Maar inderdaad. Haarlak, stijltang, touperen. En anders kun je er altijd nog filmpjes op Youtube van vinden. :'3
Haarlak op een lokje, over heen stijlen, nog meer haarlak, misschien nog wat touperen en zo heel je haar, maar natuurlijk verkloot je dan je haar én stijltang.
ik wil het ook wel weten:P ik denk stijltang haarlak andere zoot producten, maar dat hebben een heleboel mensen al gezegd, dus aan mij heb je weinig xd
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.