• Toen ik uit het lokaal van Duits liep , botste een eerste jaar tegen mij op waardoor zijn boeken uit zijn handen viel. Ik was braaf en heb ze mee helpen oprapen - a - Hij was best wel lief eigenlijk x'D
    In Engels ben ik uit de klas gestuurd voor praten >.<
    En bijna straf in Chemie omdat ik een koek at --'
    Ojaa en ik heb al huiswerk daaam

    Wel hoe was jullie dag ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Mijn dag was best wel chill.
    Omdat het nog maar de derde dag was, had ik een soort van klasvormende-dag, snapje?


    Let us die young or let us live forever.

    Mijn dag was best lame. Ik werd laat wakker en begaf mijzelf toen naar het park. Meer is er niet gebeurt. (:
    Maar toch, eten in de les is niet heel slim. ;p


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Haha, leuke dag (': Mijne was iets beter denk ik n.n


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    - Eerste drie uur vrij.
    - Maatschappijleer, was nog best oké trouwens, ging alleen maar over gezichtsbedrog.
    - Engels, dolletjes as usual, beetje ruzie met de leraar.
    - Wiskunde, weliswaar 41a gemaakt en voor de rest gekletst en muziek geluisterd.
    - Tussenuur, bij de Hema broodje gegeten met 3 vriendinnen.
    - Wiskunde, the Hangover gekeken omdat iedereen weigerde wiskunde te gaan doen.

    Daarna nog even wat wijntjes gedronken in de stad, 2 nagellakjes, lipgloss en oogschaduw gekocht. Naar huis, direct oppassen, met die oppaskindjes het hele dorp doorfietsen om geld op te halen voor een sponsorloop, bij één huis zijn we wat langer gebleven en dat is nu m'n nieuwe oppasadresje en vanaf 9 uur thuis ong.
    zo klinkt het best veel. x)


    It's time to be happy again.

    Nou ik heb zowat heel abnormaal gedaan tijdes de Bustudie.
    die ik 2uur had ;'(
    Gelukkig waren me vriendinnen erbij.
    en Ik zo tege een Jongen.
    eeeey Nike schoen was u nummer.
    die liep zo naar mij toe en die gaf zijn gsmNummer.
    maaar die was dus echt wel hot eah.
    Omygod xp.
    enjaa ik moest bijna een stempel gaan hallen omdat ik met me gsm bezig was.
    Najaa.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Geweldig. -sarcasm-
    Ik ben na nog geen week school al ziek en moe. Ik heb me de hele dag verveeld en alleen maar saaie tv gekeken. Leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn dag was saaaaaaaai. Gelukkig ben ik nu bij mijn vriend :9~


    -

    Vermoeiend lang >.<;
    van 's ochtends 7:10 in de bus tot 's middags 16:45 weer thuis .___.'


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo